2012-04-10, 03:27
Bannlyst
Läste nyligen en skrämmande text som en svensk tjej skrivit på sin blogg hur hon och övriga tjejer i staden behandlas av invandrare:

Citat:
''Var ska jag börja? På en vecka har jag nog "bråkat" med 20 blattar. Man går med sina tjejkompisar en helt vanlig kväll, förbi ett gäng med blattar. De granskar en från topp till tå och börjar sedan skrika en hel drös med förnedrande kommentarer. HORA, hur mycket kostar du? Får jag doppa för 500 spänn? Kom och sug av mig, det gör du säkert hela tiden. Man går vidare, möter några gäng till på vägen genom stan. EY TJEJER, vill ni komma hot och hoppa in i vår bil? Suga lite? Fula som stryk är ni. Och så fortsätter det. En blatte står mitt i ingången till skolan och röker, jag ber honom akta sig och han frågar "ey, vem är du till miiiig?" och sedan får man ju en hel drös kommentarer och hot.

Senast igår satt jag och mina två kompisar och diskuterade med 3 andra blattar på Mc Donalds. Det började med att de frågade om vi hade pommes att bjuda på. Min kompis skickar över en bricka med överblivna pommes och då blir de översura och säger att vi kastade brickan på dem. En invandrare eller en svensk hade tackat eller skitit i att ta brickan och sen hade det varit bra med det. Inget bråk. Men nä, nu sitter där tre blattar i 20årsåldern. Såklart skulle de bli bråk, det borde vi ha fattat. De slänger ur sig det ena och det andra och vi börjar käfta tillbaka. De var så tröga att det var sjukt. När de säger, ett par gånger väldigt högljutt, att min kompis kastat brickan på dem säger jag "Ja men gud, det måste vara jordens undergång" Jag syftar ju såklart på att han är löjlig och blir arg över en otroligt onödig sak som han tolkade fel. Men nä, ostället säger blatten bredvid mig att jag är fylld med fördomar. Nu var jag plötsligt en kalles kaviar, ful som stryk, svennehora, Sunes osv. Kan ju berätta att de inte visste vad en fördom var för något. De trodde att de var när man var elak mot någon.

Samtalet spårar ur, och från att ha gått från det ena till det andra säger han ena "Ni fattar väl att det är vi som kommer bli rika, inga svennar kommer vara det sen för vi kommer råna er allihopa" Han andra fyller i "Om 20 år kommer vi att ha utrotat alla er svenskar, vi ska bara va invandrare kvar" Och vi har inte ens tagit upp ämnet.

Ungefär så såg samtalet ut. Det enda som sas var att vi var äckliga, fula svennehoror, skulle mördas, det skulle bli synd om oss att vi hade fördomar osv. Allt över att vi gav dem våra pommes när de bad oss
.''

http://shinethru.blogg.se/2011/december/om-20-ar-sa-har-vi-utrotat-alla-svenskar-mo.html

Man blir fan mållös av att läsa skiten. Hur fan fungerar invandrarna egentligen? En seriös fråga; Vad kommer detta enorma hat de har mot Sverige och svenskarna i från? Hur fan är man funtad om man behandlar kvinnor så här jävla uselt utan någon anledning? Varför söker de bråk utan anledning med tjejer?

När man läser detta blir man väldigt glad att man inte bor i ett område med många invandrare, fy fan vad skönt att mina framtida döttrar kan få en trygg och fin uppväxt utan dessa svin som finns i Malmö och liknande städer...

Ändå är det vi svenskar som är problemet enligt vissa...Hur tror invandrarna att svenskarna kommer gilla dem när de utan anledning beter sig så här mot tjejer? Jag får det inte att gå ihop helt enkelt, förväntar sig invandrarna att svenskarna ska respektera deras beteende eller vad är det för resonemang de för egentligen?

Och var i från kommer egentligen denna hemska attityd de har? Är det deras föräldrar som lär dem att hata svenskar eller?
Senast redigerad av Juggernautt 2012-04-10 kl. 03:29.
Citera
2012-04-10, 03:36
Medlem
flowsters avatar
"Hur fan fungerar invandrarna egentligen?"

Om jag började skriva om hur svenska män våldtar små flickor, sysslar med pedofili, sysslar med organiserad brottslighet, mördar sina egna familjemedlemmar osv.. Och sedan skriver jag:

"Hur fan fungerar svenskar egentligen?"

Hade det varit en rättvis och relevant frågeställning? Jag blir så jävla trött på idioter som dig som talar om invandrare som en homogen grupp...
Citera
2012-04-10, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flowster

Om jag började skriva om hur svenska män våldtar små flickor, sysslar med pedofili, sysslar med organiserad brottslighet, mördar sina egna familjemedlemmar osv.. Och sedan skriver jag:

Hade det varit en rättvis och relevant frågeställning? Jag blir så jävla trött på idioter som dig som talar om invandrare som en homogen grupp...
Men lägg ner för fan, detta är alltså ett blatte-problem eftersom dessa tjejer enbart har problem med invandrare som behandlar dem på detta hemska sätt. Trådens frågeställning är alltså hur och varför blattarnas föräldrar lär dem att gå på tjejer utan anledning och kalla de fula ord och inte visa dem någon respekt? Kanske du kan svara på det?

Anser inte du att det är liiiiiite märkligt att i en stad där 60 % är svenskar (Malmö) Så är det ändå bara blattarna som beter sig så här mot tjejer? Tyder inte det på att det är en del som är rubbat med de folken?
Citera
2012-04-10, 03:44
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:

Ja, det är upprörande att vita invandrare klumpas ihop med icke-vita skräpmänniskor från Somalia, Pakistan och Irak. För att svara på din fråga: nej, det hade inte varit en relevant frågeställning. En relevantare frågeställning hade varit "Varför är icke-vita invandrare överrepresenterade i våldsbrottslighet, och varför har de signifikant lägre IQ än resterande delar av Sveriges befolkning?" Att de invandrare som i stor utsträckning habiterar Malmö har en horribel kvinnosyn, låg intelligens, hög impulsdrift, höga testosteronnivåer och i många fall hyser ett bottenlöst hat gentemot svenskar, är ingen nyhet, och således är frågeställningen fullt relevant.

Hur fan fungerar egentligen Malmös invandrare? Tja, de fungerar sannerligen inte som oss, och det är allt vi behöver veta.
Citera
2012-04-10, 03:44
Medlem
flowsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautt
Men lägg ner för fan, detta är alltså ett blatte-problem eftersom dessa tjejer enbart har problem med invandrare som behandlar dem på detta hemska sätt. Trådens frågeställning är alltså hur och varför blattarnas föräldrar lär dem att gå på tjejer utan anledning och kalla de fula ord och inte visa dem någon respekt? Kanske du kan svara på det?

Anser inte du att det är liiiiiite märkligt att i en stad där 60 % är svenskar (Malmö) Så är det ändå bara blattarna som beter sig så här mot tjejer? Tyder inte det på att det är en del som är rubbat med de folken?
Tror du deras föräldrar lär dem att bete sig så? Herregud.. Svenska ungdomar som har problem och beter sig som idioter, lär deras föräldrar dem att bete sig så? Är du helt efterbliven eller vad är det frågan om?
Citera
2012-04-10, 03:52
Bannlyst
Citat:
Tror du deras föräldrar lär dem att bete sig så? Herregud.. Svenska ungdomar som har problem och beter sig som idioter, lär deras föräldrar dem att bete sig så? Är du helt efterbliven eller vad är det frågan om?
Men vad konstigt då att dessa tjejer inte råkat ut för svenska killar som betet sig så där illa mot dem utan anledning. Sorry killen, detta är ett blatte-problem. Det är någonting i invandrarnas kultur, mentalitet eller gener som gör att de har ett bottenlöst hat mot Sverige och svenskarna, detta beteende är enbart konsekvensen av det hatet och föraktet.

Jag blir mörkrädd bara jag tänker på vad deras föräldrar itutar dem i för hat-tankar mot svenskarna, det måste vara rena rashatar tillställningen mot svenska folket i en normal blatte-familj som sedan påverkar deras barn till detta beteende.

Blattarna är till och med så störda att de hotar 3 tjejer med att utrota hela deras folk utan anledning i Malmö:

Citat:
''Om 20 år kommer vi att ha utrotat alla er svenskar, vi ska bara va invandrare kvar''

Och vissa undrar varför mångkulturen inte fungerar?
Senast redigerad av Juggernautt 2012-04-10 kl. 03:55.
Citera
2012-04-10, 04:00
Medlem
Citat:

Den jargongen är tyvärr vanlig i många segregerade område.
En utekväll i Malmö kan bjuda på många roliga saker.
När vi hade "personalfest" på Etage för några år sedan satt jag vid bordet med tre andra arbetskamrater.
En från irak, en från Balkan och en Svensk.
Ett gäng killar i min ålder går förbi bordet och säger något till min irakiska arbetskompis.
Jag frågade vad dom sa till honom och svaret löd "Varför sitter du med den smutsiga svensken".

Jag säger givetvis inte att alla är så eftersom jag jobbat med mycket bra invandrare men där finns MÅNGA med liknande attityd som tjejen beskriver i Malmö.
Ge dig ut i Malmös krogliv så kommer du märka det.
Citera
2012-04-10, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Den jargongen är tyvärr vanlig i många segregerade område.
En utekväll i Malmö kan bjuda på många roliga saker.
När vi hade "personalfest" på Etage för några år sedan satt jag vid bordet med tre andra arbetskamrater.
En från irak, en från Balkan och en Svensk.
Ett gäng killar i min ålder går förbi bordet och säger något till min irakiska arbetskompis.
Jag frågade vad dom sa till honom och svaret löd "Varför sitter du med den smutsiga svensken".

Jag säger givetvis inte att alla är så eftersom jag jobbat med mycket bra invandrare men där finns MÅNGA med liknande attityd som tjejen beskriver i Malmö.
Ge dig ut i Malmös krogliv så kommer du märka det.
Man blir verkligen mållös över invandrarnas enorma förakt mot svenskarna. Hur har dessa folk mage att gnälla på svensk rasism när de behandlar svenskar på detta sätt i Sverige?
Citera
2012-04-10, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautt
Läste nyligen en skrämmande text som en svensk tjej skrivit på sin blogg hur hon och övriga tjejer i staden behandlas av invandrare:

http://shinethru.blogg.se/2011/december/om-20-ar-sa-har-vi-utrotat-alla-svenskar-mo.html

Man blir fan mållös av att läsa skiten. Hur fan fungerar invandrarna egentligen? En seriös fråga; Vad kommer detta enorma hat de har mot Sverige och svenskarna i från? Hur fan är man funtad om man behandlar kvinnor så här jävla uselt utan någon anledning? Varför söker de bråk utan anledning med tjejer?

När man läser detta blir man väldigt glad att man inte bor i ett område med många invandrare, fy fan vad skönt att mina framtida döttrar kan få en trygg och fin uppväxt utan dessa svin som finns i Malmö och liknande städer...

Ändå är det vi svenskar som är problemet enligt vissa...Hur tror invandrarna att svenskarna kommer gilla dem när de utan anledning beter sig så här mot tjejer? Jag får det inte att gå ihop helt enkelt, förväntar sig invandrarna att svenskarna ska respektera deras beteende eller vad är det för resonemang de för egentligen?

Och var i från kommer egentligen denna hemska attityd de har? Är det deras föräldrar som lär dem att hata svenskar eller?
Jo, för vi alla vet till 100% att det hon skriver är helt sant... Om det här är vardagen för medelsvenskan så borde väl några fler prata om detta? Om jag startar en blogg och skriver en massa lögner om saker som faller er i smaken så sväljer ni det med hull och hår.
Citera
2012-04-10, 04:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Housesens
Jo, för vi alla vet till 100% att det hon skriver är helt sant... Om det här är vardagen för medelsvenskan så borde väl några fler prata om detta? Om jag startar en blogg och skriver en massa lögner om saker som faller er i smaken så sväljer ni det med hull och hår.
Jag har själv hört liknande historier från många håll, en del bekanta har berättat en hel del liknande historier faktiskt.

Bra försök blatten, men tyvärr går det inte längre att blunda för att väldigt många blattar beter sig så här mot svenskar. Du som själv är invandrare märker naturligtvis inte av detta då det endast är svenskar som är måltavlorna.

Men visst fortsätt leva i din drömvärld där invandrarna alla är snälla och goda men förtrycks av de onda svenskarna och tjejen som skrev bloggen var naturligtvis en nazist som enbart ville ljuga om invandrare....

Verkligheten är tyvärr en annan, vilket också tyvärr våra fängelser och ungdomsanstalter kan vittna om...
Citera
2012-04-10, 04:25
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:

skillnaden är att vi inte importerat de brottslingarna, varför tycker du det är ok att importera svin som nämdes i första inlägget????
Citera
2012-04-10, 04:26
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:

Ehh?? Ja? Dom flesta får sin uppfostran och sina grundläggande värderingar från sina föräldrar Om föräldrarna skiter i vad deras ungjävlar gör i under sin uppväxt så kommer ungjävlarna inte uppföra sig som normala människor när dom blir äldre. Jävligt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in