Tjena! Jag tänkte dela med mig av min garderob och tar gärna emot synpunkter och tips & tricks.
För övrigt är jag en 18-åring som ska börja tredje året på gymnasiet nu till hösten.
Skjortor: 5 st, samtliga i cut-away modell. Vit och rödrutig, vit och blårutig, rutig mörk, rosa, vit och en svart och vitrandig
Pull-overs: En blå u-ringad i ull, en grå u-ringad i bomull, en turkos/ljusblå u-ringad i bomull, en svart cardigan samt en kabelstickad bondelid cardigan i färgerna blå, vit och röd.
Byxor: Ett par väldigt ljusa jeans, ett par "normalljusa" jeans och ett par mörkare jeans samt jeans-shorts nu under sommaren.
T-shirts: Några stycken i blandade färger att ha under pull-overs om man inte vill ha skjorta
Pikéer: 4st i färgerna, peach, vit, hallonröd, vit och svartrandig och svart.
Bälten: Ett svart och ett brunt läderbälte.
"Långärmade pikéer": 2st i färgerna ljusblå och blårandig och grön och vitrandig. Se länk
http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=21653166&cp=1760781.4469617&ab =ln_men_cs1_rugbys&parentPage=family
Kavajer: En ljus kavaj.
Strumpor: Nästan enbart svarta med undantag för några vita ankelstrumpor.
På skofronten ser det dåligt ut, nästan enbart converse skor i olika färger
Ge mig era tankar och synpunkter så jag kan bygga ihop något fräscht!