2012-04-08, 00:10
Medlem
Jag antar det är den här personen som är ledaren:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=4516526

Så jag tror nog inte det är något som SÄPO/media startat.

Däremot så är det väl en jävla kalleanka organisation som snubben startat och snott massa bilder från facebook/stock photos för att ha nåt att ha på sin häftiga hemsida där man poserar med softairguns.
Citera
2012-04-08, 00:23
Medlem
w0nderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasspappret
http://www.rightwingresistancesweden.com/

WHOIS:

http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=3k-pcVlBxKB7hoSRST_dX3d3zjUCTvirHPCczYQ-Etk

Bor hemma hos mamma Susanne.
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=bm8N-tkWjtXaJz_KfOsZNfUnkDiPENAOcPTVyrCOIAY

http://isabellekramer.blogg.se/

"PETER KRÄMER is founder of RWR Scandinavia." står det på hemsidan. Tror inte detta är fejk. Tjejen skriver på sin blogg (cachad länk här) hur deprimerad hon är och att hon varit hos sin pappa i några dagar, som semester. Det stämmer ju överens med att hon vanligtvis bor hos sin morsa.

Peter Krämer är sannolikt alkoholist etc. iom att han driver RWR i skandinavien, samt att hans dotter gråter över att hon blivit född.
Citera
2012-04-08, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kasskanyl
Jag antar det är den här personen som är ledaren:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=4516526

Så jag tror nog inte det är något som SÄPO/media startat.

Däremot så är det väl en jävla kalleanka organisation som snubben startat och snott massa bilder från facebook/stock photos för att ha nåt att ha på sin häftiga hemsida där man poserar med softairguns.
Tänk lite längre min vän.. Bara för att han är med i en 1 år gammal artikel, innebär det inte att han inte kan vara en infiltratör. Deras hemsida är trotsallt väldigt ambitiöst gjord.

Det är totalt uppenbart att det är FAKE, det förstår man bara man läser av de mycket tydliga subtila signalerna.
Citera
2012-04-08, 00:28
Medlem
w0nderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesomorph-
Tänk lite längre min vän.. Bara för att han är med i en 1 år gammal artikel, innebär det inte att han inte kan vara en infiltratör. Deras hemsida är trotsallt väldigt ambitiöst gjord.

Det är totalt uppenbart att det är FAKE, det förstår man bara man läser av det mycket tydliga subtila signalerna.

Se mitt inlägg ovan.

Iom att även dottern är inblandad så känns allt så orealistiskt. Skulle denna infiltratör dessutom ha registrerat domänen i sin dotters namn?

Får mer känslan av att peter är en vanlig, ond, människa.
Citera
2012-04-08, 00:31
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w0nderbar
Hahaha fyfan! Stinker bluff och båg!

EDIT:
Återfinns här!
http://www.123people.ch/s/sarah+michelsen
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.100108683397787.46.100001959660156&type=1

Hur exakt gjorde du för att hitta bilden? Jag såg att det vara fake map. vattenstämpeln och att det såg för professionellt ut. Eftersom det är en flashsida lyckades jag inte få ner bilden.
Senast redigerad av servus 2012-04-08 kl. 00:35.
Citera
2012-04-08, 00:34
Bannlyst
Citat:
Se mitt inlägg ovan.

Iom att även dottern är inblandad så känns allt så orealistiskt. Skulle denna infiltratör dessutom ha registrerat domänen i sin dotters namn?

Får mer känslan av att peter är en vanlig, ond, människa.
Kanske är hon helt enkelt en vänsterextremist. Man SER att det är fake i vilket fall. Samt det judiska namnet skapar självklart starka misstankar.
Senast redigerad av Mesomorph- 2012-04-08 kl. 00:38.
Citera
2012-04-08, 01:03
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Tänker inte på dem som är ute och hejar utan dem som bara röstar på partierna,. du är jävligt ful och äcklig du med
Snicksnack. Du skrev ...högerextrem grupp som inte består av.... Grupper består av medlemmar och aktivister, du skriver nu om väljare och sympatisörer men det motsäger det du skrev och är logiskt inkonsekvent eftersom RWR är - iaf som jag uppfattar det - en utomparlamentarisk organisation som förmodligen saknar sympatisörer och garanterat inte har några väljare. Erkänn nu att du snackade skit och att du luktar bajs
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Men det är ju det jag försöker säga. Dessa clowner svartar ju ner hela bilden. Det existerar pajasar som dessa killar, men de flesta som är lite mer extrema åt högern skämmer ju inte ut sig som dessa killar.
Håller med. Personerna borde kamma sig, tänka till och gå med i vettigare organisationer om de vill göra något konstruktivt. Basebollträn finns det säkert vettiga användningsområden för, men att stå och posera omaskerade i fula kläder med basebollträn är nog alltid fel och oförsvarbart.
Citera
2012-04-08, 03:20
Medlem
ja vad ska man säga. svenska bidragstagare som inte kommit ut i arbete och skyller allt på invandrare. känner igen frustrationen är själv rakad och gaddad, dock lägger ja skulden på mig själv, inte att ja är rakad utan att jag inte kommit ut i jobb. sedan finns de ju X antal invandrar gäng som poserar med softairguns rånar å skapar mer trubbel en dessa vuxna män gör, Då jag aldrig hört talas om dessa grabbar tidigare. tycker förorts blattar ställer till mer problem. dock å stå å visa softairguns i vuxen ålder borde dom inte skämmas?

senast idag satt det en vidrig neger bakom mig å min sambo på bussen, sneglade i ögonvrån å då sitter apan å luktar å pillar henne i håret, vilket han slutade bums med när han såg att ja kollade på honom.. sedan fortsatte dessa djur å klappa händer å skrika över bussen att de luktade mens osv.. nog bara näsan förnära sina vänner.

de jag vill komma till : dessa grabbar är inte värre en något annat gäng. dom som sköter sig är värdig i mina ögon resten släng på en ö svarta som vita. vita slödder är vidrigt det me!! dock så instämmer jag med att invandrar politiken är åt helvete, men det betyder inte att man ska skicka hem alla!
Citera
2012-04-08, 07:33
Medlem
fewdollarss avatar
Jisses...

Jag blir alltid förvånad över hur dessa förvirrade individer ens överhuvudtaget kan tro att de kan vinna oppinnionens hjärta genom att klä sig som 80-tals rasister och kalla sig "Right Wing Resistance". Det är ju så jävla osvenskt som det bara går.
Ska Berra, 45 år, på LKAB liksom bara "Ja, fan. Dom där grabbarna vet vad dom snackar om! Dom ska jag rösta på i nästa val! Dom ser ju såååå jävla trevliga och vettiga ut!"

Nej de känns snarare som att de som skapar dessa organisationer gör det för egen del och inte för att uppnå något. Man vill ha ett gäng och inte en politisk förändring....

Right wing resistance = Sverigedemokraterna 1989.
Citera
2012-04-08, 07:42
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:
"PETER KRÄMER is founder of RWR Scandinavia." står det på hemsidan. Tror inte detta är fejk. Tjejen skriver på sin blogg (cachad länk här) hur deprimerad hon är och att hon varit hos sin pappa i några dagar, som semester. Det stämmer ju överens med att hon vanligtvis bor hos sin morsa.

Peter Krämer är sannolikt alkoholist etc. iom att han driver RWR i skandinavien, samt att hans dotter gråter över att hon blivit född.
Peter Krämer är 28 år och Isabelle 21 år, dina spekulationer håller inte.
Citera
2012-04-08, 10:59
Medlem
Jag undrade faktiskt varför i helvete ND höll torgmöte i Kortedala tillsammans med skinnskallar i kammobyxor och bomberjackor.

Det här drar ett löjets skimmer över Marc Abramsson och sätter ännu en spik i det döende ND.

Om det inte redan är så att den här gruppen har startats av media eller Säpo så kan man åtminstone vara säker på att den väldigt snart kommer att bli finansierad av den samme.

Personer som själva kallar sig för högerextrema finns bara inte på kartan.
Citera
2012-04-08, 11:08
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-tie
Jag undrade faktiskt varför i helvete ND höll torgmöte i Kortedala tillsammans med skinnskallar i kammobyxor och bomberjackor.
Krämarjuden har tidigare i media uttalat sig som medlem i ND, så det är inte konstigare än så, de är bekanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in