2012-05-18, 21:22
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Kan det ha varit ett patetiskt försök av Aftonbladet, likt de gjorde på 90-talet med den "nybildade organisationen NS Stockholm"

http://josefsson.net/arkiv/etc599-abaffaren.pdf

Fast NS-Sthlm var inte en påhittad organisation.
Däremot så var den ganska kortlivad, men jo, den existerade en kort stund, med bl.a. Robert V. i spetsen.
Citera
2012-05-26, 23:08
Medlem
Germanias avatar
Så hur många blev de på sin och nns demo idag?
Citera
2012-05-27, 00:44
Medlem
peterstengrens avatar
Tydligen blev dom ca 45 personer och det såg ut som 3/4 var från NNS.

http://www.polisen.se/Kronoberg/sv/Aktuellt/Nyheter/Stockholm/april-juni/Information-om-handelseutvecklingen-pa-Kungsholmen/
Citera
2012-05-27, 01:01
Medlem
"Dessutom rapporterades en deltagare i den tillståndsgivna sammankomsten för hets mot folkgrupp. Brottet bestod i tatuering på armarna där motivet var Odálrunor. Personen vägrade trots tillsägelse att täcka dessa."

De har ögonen med sig iaf, snutarna. Alltid något...
Citera
2012-05-27, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av situation-alert
"Dessutom rapporterades en deltagare i den tillståndsgivna sammankomsten för hets mot folkgrupp. Brottet bestod i tatuering på armarna där motivet var Odálrunor. Personen vägrade trots tillsägelse att täcka dessa."

De har ögonen med sig iaf, snutarna. Alltid något...

Blev nästan upprörd när jag läste det där. Sen när hetsar Odalrunor mot någon folkgrupp?
Citera
2012-05-27, 17:28
Bannlyst
Ingen på FB som närvarade?
Citera
2012-05-27, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Blev nästan upprörd när jag läste det där. Sen när hetsar Odalrunor mot någon folkgrupp?

Runor från 1000-talet = förespråka massmord.
Citera
2012-09-17, 11:50
Medlem
Till er som tror att det här en bluff får tänka om. Jag blev skinheads slutet på 80-talet och har kontakter lite överallt på högerkanten. Så jag blev kontaktad av en av RWR ledare som sa "en kille som dig tar vi in direkt". Så jag sa direkt att skinheads inte är politiskt gångbart som väldigt få skulle rösta eller stödja oss. Sa han från RWR skrattade och erkände att jag har helt rätt i det. Behöver knappast gå in på varför!

Så jag vet hur många dom är, hur det är uppbyggt. Det är så nytt att dom har massor att lösa. Så jag tror inte på konceptet att man marknadsför sig som skinheads.

Jag vet lite vad som är planerat av dom i framtiden, och en dom planerade sakerna kommer få dom att växa utan tvekan. Men som jag inte är med, låter jag dom själva presentera sig och jag skriver inget mer.
Citera
2012-09-17, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burken69
Till er som tror att det här en bluff får tänka om. Jag blev skinheads slutet på 80-talet och har kontakter lite överallt på högerkanten.
Du blev "skinheads" alltså, du är flera personer då med andra ord? Högerkontakter, det låter intressant. Är det Moderata Ungdomsförbundet du har kontakt med mån tro?
Citera
2013-02-28, 22:51
Medlem
Rwr och nationella ska på krogbesök....

Såg på Facebook att dessa muppar ska träffas i Mariestad den 2/3, är det någon som vet mer om dessa personer? Om man läser vad som skrivs så verkar det vara ett gäng trattar med hög inavelsgrad.
Så om någon vet så berätta gärna mer vad detta är för organisation? De verkar ha tagit efter mc-världens gradsystem med kapten och liknande.
Citera
2013-02-28, 23:03
Medlem
QMs avatar
Länka facebook så vi andra får se.
Citera
2013-02-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Länka facebook så vi andra får se.

Det går inte för den är stängd/ osynlig tyvärr