• 1
  • 2
2005-02-15, 20:00
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayern
Kolla igen p utbildningarna frn VHS, nstan alla utbildningar krver Eng. B, om de nu inte har ndrat det den senaste tiden. Men det har jag svrt att tro.
Du tnker nog p Engelska A som r ett krnmne. Engelska B krvs svitt jag kan se bara p lrar/pedagogik-utbildningar, vissa internationella program, sprk + enstaka till.
Citera
2005-02-15, 20:57
Medlem
Ni mnniskor e helt otroliga!!! ni sitter hr o snackar om hur jvla ltt engelska B r som kurs. Ja frvisso engelska b r fanimej inte svrare n engelska A som sprk men va fan...glmmer ni inte ngot nu...ngot som kallas fr...
ARBETEN!!!ARBETEN!!!ARBETEN!!! - Det tar tid gra alla dessa satyg om man satsar hgre n G.
Citera
2005-02-16, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
Du tnker nog p Engelska A som r ett krnmne. Engelska B krvs svitt jag kan se bara p lrar/pedagogik-utbildningar, vissa internationella program, sprk + enstaka till.

Jag kan ltt rkna upp 3-4 program till. Pool.mag bland annat som undetecknad lser, oavsett om du vill ha examen i statsvetenskap eller nationalekonomi.
Citera
2005-02-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brun öga
Ni mnniskor e helt otroliga!!! ni sitter hr o snackar om hur jvla ltt engelska B r som kurs. Ja frvisso engelska b r fanimej inte svrare n engelska A som sprk men va fan...glmmer ni inte ngot nu...ngot som kallas fr...
ARBETEN!!!ARBETEN!!!ARBETEN!!! - Det tar tid gra alla dessa satyg om man satsar hgre n G.

Men om man knner att det r vldigt pfrestande s fr man - som redan skrivits tv gnger i trden - tenta kursen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in