• 7
  • 8
2012-04-09, 00:11
Medlem
Men jag hittar inget bra begagnat!
Citera
2012-04-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allaster
Hej!

Jag har fått nog på pensionärer och andra som inte förstår sig på gym! De sitter på samma maskin/övning i en 15 minuter och ockuperar för resten av oss träningsintresserade. Värst av allt är ungdomar som kommer dit i enorma grupper och tramsar runt. Jag har inte tid att vänta på maskiner och andra gym-redskap i evigheter! Jag vill verkligen göra något åt detta, ge gärna synvinklar och idéer på vad man kan göra, tack på förhand!

http://www.youtube.com/watch?v=41P25...ML43wzD9Ob6Cc=

Hittade ett passade klipp på youtube för er som inte förstår vad jag menar.

De personerna har lika mycket rätt till gymmet som du, sluta vara en lite bitch.
Skaffa ett seriösare gym eller träna hemma.
Citera
2012-04-09, 00:14
Medlem
Hahaha får testa det där med att bajsa på mig. Det skulle säkert kunna funka!
Senast redigerad av allaster 2012-04-09 kl. 00:22.
Citera
2012-04-09, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabbalol
De personerna har lika mycket rätt till gymmet som du, sluta vara en lite bitch.
Skaffa ett seriösare gym eller träna hemma.

Du verkar vara en äcklig turk som inte kan svenska grammatiskt! hurrö du vet inget om att gymma eller träna hemma så var tyst eller skit ner dig
Citera
2012-04-09, 00:22
Medlem
Godnatt alla, tack för allt!
Citera
2012-04-22, 08:02
Medlem
Citat:
Du verkar vara en äcklig turk som inte kan svenska grammatiskt! hurrö du vet inget om att gymma eller träna hemma så var tyst eller skit ner dig

Är inte en turk, inte invandrare alls faktiskt och de faktum att du kollar grammatik är bara tragiskt när du skriver som du gör. BTW hade varit vaken över 30timmar när jag skrev det där, så de blev lite fel.
Citera
2012-04-22, 09:59
Medlem
Framtidsatlets avatar
Byt gym alt. köp ett eget.

Citat:

Men du anser givetvis att du bländade övriga skribenter med ditt inlägg, där du själv visade prov på dina enorma lingvistiska kunskaper, eller?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in