• 4
  • 5
2024-08-27, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Försöker du vara rolig eller? En anmälan sparas i 10 år sen rensas dom uppgifterna. Kristofer är 41år, och om flera känner till hans våldsamma bakgrund redan 2012, ja då finns inte dessa uppgifter kvar. Det finns ingen som sparar uppgifter om våldsamma vänsterextremister i Sverige. Dom enda som känner till hans våldsamheter är dom som blivit utsatta för han och han själv.
Du är nog väldigt ung för att minnas RS, RF och Afa men det är extremt sällan dom har åkt dit men det betyder inte att man inte känner till vad dom har gjort bara för det inte finns något bevis så betyder det inte att det inte är sant.

Tråden är tolv gammal, och den skribent du svarar har inte skrivit ett inlägg sedan hösten 2014, så det är nog inte extremt sannolikt att han kommer att se svaret. Jag tror att det funkar bättre att skriva i den aktuella tråden om det aktuella fallet med Joakim lamotte.
Senast redigerad av Jatroddejavaprometeus 2024-08-27 kl. 01:16. Anledning: Komplettering
Citera
2024-08-27, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Tråden är tolv gammal, och den skribent du svarar har inte skrivit ett inlägg sedan hösten 2014, så det är nog inte extremt sannolikt att han kommer att se svaret. Jag tror att det funkar bättre att skriva i den aktuella tråden om det aktuella fallet med Joakim lamotte.

Det där inlägget var faktiskt helt fel av mig. Det var inte meningen att dumpa denna tråd utan jag trodde jag svarade i en annan tråd. Men det blev ändå lyckat då jag fick en dom av bråket mellan RS och SAC, vilket alltid är intressant.
Den tråd du tar upp, har inget med detta att göra.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in