• 7
  • 8
2012-04-08, 13:15
Medlem
SpaceBounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baramej
Hur tänkte du här?
Hon var 5 år när sonen föddes, alltså är sonen 15 år gammal när mamman är 20 år.

On t; stackars unge.
Hade hon inte fått läkarvård hade hon med all säkerhet dött i barnsäng.
Sätter en slant på att hennes egen farsa våldtagit henne och därmed är både pappa och morfar till barnet. Urk

Haha oj ber om ursäkt för det
Citera
2012-04-08, 13:32
Medlem
Vilken bra källa aftonbladet är.. Finns ju ett antal väl dokumenterade fall där det är betydligt yngre mammor. Det som är intressant är att många av fallen inte är våldtäkt, utan det är BETYDLIGT äldre pojkvänner och makar...

Tror man kan se hur väl utvecklat ett land är då det är tillåtet att gifta sig med någon som är mellan 9 och 11, i bästafall så är det en kusin också.. Mycket mysigt och trevligt! Kan knappt bärga mig till att det blir tillåtet i Sverige insha'Allah!
Citera
2012-04-08, 14:31
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bainshee
Vilken bra källa aftonbladet är.. Finns ju ett antal väl dokumenterade fall där det är betydligt yngre mammor. Det som är intressant är att många av fallen inte är våldtäkt, utan det är BETYDLIGT äldre pojkvänner och makar...

Tror man kan se hur väl utvecklat ett land är då det är tillåtet att gifta sig med någon som är mellan 9 och 11, i bästafall så är det en kusin också.. Mycket mysigt och trevligt! Kan knappt bärga mig till att det blir tillåtet i Sverige insha'Allah!
Hoppas du laggt märke till att de allra flesta av fallen i Wikipedialistan var hämtade från duktigt kristna länder. Med USA i topp... Holy Moses =)
Citera
2012-04-08, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Dom flesta jag kände när jag växte upp startade sin sexuella karriär mellan 12-14års ålder, dom tidiga startade runt 10-11, yngsta mamman ut gruppen fick sin första när hon var 14, detta var helsvenska tjejer och killar (killarna började dock några år senare då tjejerna oftast hade killar som var 3-5 år äldre) för ~20 årsedan i ett mindre samhälle (~10k innevånare) som vid tidpunkten hade låg andel invandrare (dom kom nåt år senare i enorma mängder istället).
Svenska tjejer som skaffar barn i tidig ålder verkar oftast skaffa de barnen med negrer och andra invandrare. Det är väldigt sällan helsvenska par som är så unga skaffar barn tillsammans. De där svenska tjejerna som gör det är oftast rätt skadade mentalt och är bara tillsammans med kriminella och farliga killar som nästan uteslutande är icke svenska.
Citera
2012-04-08, 14:49
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautt
Svenska tjejer som skaffar barn i tidig ålder verkar oftast skaffa de barnen med negrer och andra invandrare. Det är väldigt sällan helsvenska par som är så unga skaffar barn tillsammans. De där svenska tjejerna som gör det är oftast rätt skadade mentalt och är bara tillsammans med kriminella och farliga killar som nästan uteslutande är icke svenska.

De yngsta jag känner som skaffat barn har alla varit svenska par.

Fast sen var dessa också 17+. Tycker jag själv är väldigt ungt, men i relation till annat så är det ju inget särskilt.
Citera
2012-04-08, 15:00
Medlem
Måste nog också hålla med här. De som skaffar barn i yngst ålder i Sverige är WT. När jag bodde i USA så var "negrer" och "latinos".

Yngsta jag känner till IRL gick i 9an i Sverige. Kan ha varit så att barnet föddes efter nian men jag vet att hon var borta från skolan p.g.a. graviditeten i alla fall. Pappan var 30. Det konstiga var att ingen av byborna reagerade utan snarare så vara det inflyttade som tyckte det var sjukt.
Citera
2012-04-08, 16:44
Medlem
frozendragons avatar
Är det någon som övervägt att anledning till att tjejerna kan bli gravida i tidigare ålder är så enkelt som evolution. De tjejerna som blir gravida vid en tidig ålder innan de förstår konsekvenserna av det hamnar i samhällets bottenskikt oftast (av flera olika anledning) och det är de grupperna som oftast har många barn och på så sätt sänks könsmogenhets åldern hela tiden.
Citera
2012-04-08, 22:05
Medlem
Vad är det som händer nu då, en 10 åring som blivit mamma, det måste vara ett skämt alltså.
Hur kan man acceptera detta som en förälder, en 10 åring är inte mogen för femtio öre för att skaffa barn.
Citera
2012-04-08, 22:09
Medlem
Banditas avatar
Att få mens vid 10 års ålder är nog inte alls konstigt. Jag själv fick mens när jag var 11.

Att få barn i den åldern är dock värre. I den åldern lekte jag fortfarande med käpphästar och tyckte att pojkar var äckliga
Citera
2012-04-09, 00:07
Bannlyst
Fick min mens när jag var 11 år och lekte med barbie fram tills jag var 13 (var mobbad som barn på grund av mitt Colombianska ursprung)

Tror nog att den här stackars flickan fick smaka på förbjuden frukt. Hoppas de två barnen blir omhändertagna av myndigheterna.
Citera
2012-04-10, 19:12
Medlem
Så pedofili är tillåtet när det är ursprungsfolk?
Citera
2012-04-10, 19:21
Medlem
Ogdens avatar
OT raderat.

/mod
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto