Hej, tycker att det är skit roligt med feltolkningar.
Det betyder inte att man gillar att någon slår sig mer att konstnären eller författaren har gjort bort sig.
Exempel:
Här går man skylt.
feltolkning:Jävla, apartaitsystem, här får bara svarta gå.
Filmer är dokumentärer:
Om lasersvärd existerar varför gör man inte ett som skjuta, det underlättar så man aldrig behöver utsätta sig för närkamp.
Hej, tycker att det är skit roligt med feltolkningar.
Det betyder inte att man gillar att någon slår sig mer att konstnären eller författaren har gjort bort sig.
Exempel: Här går man skylt.
feltolkning:Jävla, apartaitsystem, här får bara svarta gå.
Filmer är dokumentärer:
Om lasersvärd existerar varför gör man inte ett som skjuta, det underlättar så man aldrig behöver utsätta sig för närkamp.
Hoppas ni fattar fortsätt gärna.
I don't get it.. Var god och förklara så ska jag se om jag kan fylla på med något.. för dedär(Fetstilta) var inte roligt för 5 öre men kan ju vara för att jag inte förstår?
I don't get it.. Var god och förklara så ska jag se om jag kan fylla på med något.. för dedär(Fetstilta) var inte roligt för 5 öre men kan ju vara för att jag inte förstår?
Ok, förstår din point, men se det som ett exempel.
Ett kul exempel här från Flashback är från skvallertråden om Björn Ranelid. Av barmhärtighetsskäl har jag raderat missuppfattarens användarnamn:
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Ranelid är en tvättäkta narcissist som sitter ensam i sitt elfenbenstorn.
Ranelid är knappas narzist . Tvärtom har han flera gånger uttalat sig i frågan och poängterat att han hatar Hitlertiden. Även om jag inte gillar hans böcker uppskattar jag att han är uttalad antinarzist.