• 3
  • 4
2025-09-17, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tills du får betala för honom. Då brukar det torka ihop...
Va?

Jag föredrar självförsörjande män. De flesta gör det. Jag pratar om hur man väljer att spendera sin fritid. Du vet, man kan välja att vara fotbollstränare till ett gäng ungar eller nåt. Sånt tycker jag är rätt sexigt. Giving back to the community stuff.
Citera
2025-09-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscularTension
Kanske en tant kan få tänja ut den i rynkorna

Inga problem 🙂

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
En man som helt utan egen vinning gör nåt för andra. Typ volontärarbete men det finns många andra sätt..

Det stämmer! En snygg kvinna som på sin fritid hjälper hemlösa eller flyktingar att ordna upp sin situation det är riktigt sexigt.

En tjej jag pratade med här på flashback berättade att hon köpt en påse med mat och skänkt till en barnfamilj som hade det knapert. Det är snyggt.
Citera
2025-09-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ska vara helt ärlig:

Kvinnor som har "hobbies" är ofta bekräftelsesökande på ett ganska avtändande sätt. Syftet med "hobbyn" är oftast att få tillgång till någon speciell gemenskap, där hon sedan intrigerar och går upp i olika draman.

Att nörda ner sig i något totalt onyttigt och världsfrånvänt, är en manlig egenskap.
De kvinnor som tänder mig är intresserade av mänskliga relationer, mat, sex och lite allmäna äventyr. De kan prata med vem som helst, och styr upp det sociala när männen spårar ur och får tunnelseende.

Ja det är bättre med kvinnor som saknar åsikt, intresse och eget liv.
Det lämnar plats för en osäker man att ta kommandot utan att känna sig hotad och kränkt.
Citera
2025-09-20, 18:06
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SibenvonClark
Ja det är bättre med kvinnor som saknar åsikt, intresse och eget liv.

Man kan ha allt det där, utan att ha en spännande hobby.
"Hobbies" är pojklek, för män som har för mycket tid.
Citera
2025-09-20, 18:29
Medlem
Citat:
Man kan ha allt det där, utan att ha en spännande hobby.
"Hobbies" är pojklek, för män som har för mycket tid.
Det där var det dummaste jag sett dig skriva. Vad är det för eländiga kvinnor du haft i ditt liv egentligen? De flesta kvinnor jag känner har sina hobbys, och nej de existerar inte på sociala medier. Och de är i rätt spridda åldrar.

Jag tycker - för att anknyta till trådens ämne - alltid det är bra om människor har något intresse som livar upp vardagen. Dock hade jag jag nog aldrig fastnat för en motor/bil-fantast så det löser sig själv.

Naturintresse tycker jag är rätt tändande dock. Och där ingår definitivt inte sportfiskare. Musiknördar är alltid kul även om jag aldrig kommer stöta på någon med min högst suspekta smak. Men desto bättre, då får jag chansen att upptäcka ny skit.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in