2012-04-05, 17:35
Medlem
Har inte pratat med en tjej på 3 dagar.
Ringde henne som egentligen jag borde inte göra på grund av anledning som jag inte orkar förklara!
Då sa hon att "trodde du har glömt bort mig? Och sa då med att jag saknade henne, för hon se ju iväg till Stockholm!

Då sa hon "vad bra!

Vad är det för nåt då????
Citera
2012-04-05, 17:38
Medlem
Vad innebär vad bra? Det innebär att hon uttryckligen anser det som positivt att du saknar henne om hon inte på något sätt är sarkastisk
Citera
2012-04-05, 17:42
Medlem
Hur fan skriver du?? För hon se ju iväg till Stockholm? Förstår inte ett jot om vad du skriver, gör en ny tråd.
Citera
2012-04-05, 17:43
Medlem
Lycanthropuss avatar
Hon är sur över något, vad bra brukar oftast användas i en kort ton pga något som ligger o skaver, mig veterligen.
Citera
2012-04-05, 17:46
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRiotIMaker
Ringde henne som egentligen jag borde inte göra på grund av anledning som jag inte orkar förklara!
Då sa hon att "trodde du har glömt bort mig? Och sa då med att jag saknade henne, för hon se ju iväg till Stockholm!

Då sa hon "vad bra!

Och du sa att du saknade henne för att hon ska åka iväg till Stockholm eller har redan kommit från Stockholm?

Hajar fan inte mer än 70% av det där.
Citera
2012-04-05, 17:47
Medlem
Hur fan ska vi veta det?
Citera
2012-04-05, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaptopMothafucka
Och du sa att du saknade henne för att hon ska åka iväg till Stockholm eller har redan kommit från Stockholm?

Hajar fan inte mer än 70% av det där.

Jag hajar 60% i runda slängor.

OnT: Hon menar att du ska sätta in en tjock summa cash på MITT konto, PM'a mig om mitt banknr etc.
Citera
2012-04-05, 17:48
Medlem
UnknownSources avatar
Luktar som att tjejen har något lurt på gång!
Citera
2012-04-05, 17:53
Medlem
Det är helt omöjligt för oss att veta om din tjejs "vad bra" var menat på ett sarkastiskt vis eller om något faktiskt var bra. Bäst är väl om du kommunicerar med henne eller åtminstone försöker lyssna på hennes tonfall.
Citera
2012-04-05, 17:55
Medlem
S4r4h93s avatar
Själv om jag någongång säger det ti min kar betyder det att jag är skitsur, iaf om han har gjort något före.. Oftast slutar det med att jag har överreagerat.. Brukar väl vara så Såvida det faktist inte är något bra som har hänt så är det oftast något negativt när en flicka säger vad bra.. Vi kan vara lite krångliga..
Citera
2012-04-05, 20:08
Medlem
jassieofficial85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRiotIMaker

Då sa hon "vad bra!

Det enda jag förstår med den här tråden är att en tjej sa "Vad bra" som svar när du sa att du saknade henne.

Tjejer säger oftast så om de är irriterade över något eller spelar svårfångade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in