2012-05-02, 04:34
Medlem
Jisses vilken fuling!
http://www.expressen.se/ImageHandler...f-a64a43d9e0c6

Haha vilka jäkla negerläppar
Citera
2012-05-05, 13:12
Medlem
Fartgupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Vilken jävla tur att ungen "råkade" vara så söt!

Hon hade aldrig adopterat ett riktigt fult negerbarn.

Tycker det är för jävligt att hon har satt löshår på ett 3-årigt barn. Dög hon inte i sitt vanliga svintohår?

Carola vill bara ha en accessoar att visa upp.

Det är krasst att säga att hon vill ha en accessoar att visa upp men ärligt talat så pekar det ditåt.
Från annu en artikel ( http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14780370.ab) i Aftonbladet:

"– Jag kan tänka mig att låta ta bort förlängningen snart och vara utan någonting ett tag. För att sedan kunna få testa något annat, göra flätor till exempel."

Borde hon inte låta barnet få lite ro och aktivt hålla sig och (inte minst) ungen borta från media ett tag? Hoppas det går bra för barnet, trodde att Carola i egenskap av vuxen mäniska hade lite mer vett
Citera
2012-05-05, 13:58
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaMaHoHo
Carola ska adoptera en flicka från Sydafrika.
Får man adoptera när man är 45 år gammal?
Får man adoptera när man är singel?
Får hon adoptera trots ålder och civilistatus för att hon är Carola?
Ja det var också mina direkta tankar, hur kunde hon överhuvudtaget få adoptera?
Citera
2012-05-05, 14:02
Medlem
Spelar det allvarligt talat ingen roll att hon har varit medlem i en ökänd sekt?

Är hon med i Livets Ord ännu, förresten?
Citera
2012-05-05, 14:02
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalomonAugust
Jisses vilken fuling!
http://www.expressen.se/ImageHandler...f-a64a43d9e0c6

Haha vilka jäkla negerläppar
Viken unken och instängd atmosfär det blev här då....
Citera
2012-05-06, 07:24
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja det var också mina direkta tankar, hur kunde hon överhuvudtaget få adoptera?
Det jag mest undrar över är VARFÖR hon gjorde det? Vad säger sonen? Jag får en bitter smak i munnen.
Citera
2012-05-06, 08:47
Medlem
Ronilles avatar
Jag får sådant Jesus-älskar-och-rädda-hela-världen-komplex av den här grejen tyvärr.

Kopierar från Adoptionscentrum:

Krav: Makar där den ena får vara max 46 år. Snittålder högst 38 år, när handlingarna anländer till Sydafrika, vid ansökan om barn upp till 18 månader. Äldre makar får ansöka om äldre barn. Minst 5 års sammanboende varav 1 års äktenskap. Personlig kristen tro.

Enstaka ansökningar från ensamstående accepteras för barn med i förväg kända särskilda behov.

Väntetid i Sverige: Närmare 4 år.

Väntetid i landet: Cirka ½ år till drygt 1½ år.

Ensamstående kan ansöka om barn med i förväg kända särskilda behov. Vanligtvis skickas inte ansökningar till Sydafrika utan att ett barn redan finns utsett, dvs. Adoptionscentrum har blivit ombedda att söka föräldrar åt ett specifikt barn

Det verkar som om ensamstående får ansöka från just Sydafrika men att de gärna se ensamstående "tar" barn med speciella behov. Kanske har Carolas dotter något, vad vet jag? HIV, bokstavskomb? Vi får väl se.
Citera
2012-05-06, 10:39
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag får sådant Jesus-älskar-och-rädda-hela-världen-komplex av den här grejen tyvärr.

Kopierar från Adoptionscentrum:

Krav: Makar där den ena får vara max 46 år. Snittålder högst 38 år, när handlingarna anländer till Sydafrika, vid ansökan om barn upp till 18 månader. Äldre makar får ansöka om äldre barn. Minst 5 års sammanboende varav 1 års äktenskap. Personlig kristen tro.

Enstaka ansökningar från ensamstående accepteras för barn med i förväg kända särskilda behov.

Väntetid i Sverige: Närmare 4 år.

Väntetid i landet: Cirka ½ år till drygt 1½ år.

Ensamstående kan ansöka om barn med i förväg kända särskilda behov. Vanligtvis skickas inte ansökningar till Sydafrika utan att ett barn redan finns utsett, dvs. Adoptionscentrum har blivit ombedda att söka föräldrar åt ett specifikt barn

Det verkar som om ensamstående får ansöka från just Sydafrika men att de gärna se ensamstående "tar" barn med speciella behov. Kanske har Carolas dotter något, vad vet jag? HIV, bokstavskomb? Vi får väl se.

Ja det är ju en tanke. Ett barn med speciella behov ..Gud har väl kallat Carola till detta ?
Citera
2012-05-06, 10:45
Medlem
lampross avatar
Sandra Bullock adopterade en negerbaby 2010. Cute. http://www.alternativeright.com/main...hion-acessory/ Kanske finns det fler fall. Just det, Madonna adopterade en 2006. Och nu är Carola med i leken också. Men varför just negerbarn? Varför inte asiater, slaver, sydamerikaner...? Nej svarta ska det vara, då är det godhetsmaximum.

En svart baby är ett måste för den hippa kändiskvinnan. Nu behöver Carola bara en lesbisk älskarinna och en bögvän så är bilden komplett.
Senast redigerad av lampros 2012-05-06 kl. 10:47.
Citera
2012-05-06, 12:30
Medlem
Ronilles avatar
Läste man inne på Adoptionscentrum som verkar vara den vägledande instansen när det gäller adoption så kunde nog inte Carola välja vilket land. Hennes ålder, brist på kuk i livet och liknande gjorde ju att hon enkom var välkommen till vissa länder.
Citera
2012-05-06, 12:32
Medlem
belboolas avatar
Är det en trend att adoptera massa negrer eller vad är det frågan om? Känns som alla kändisar tävlar om vem som har flest negerbarn hemma.
Citera
2025-07-01, 11:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Lyfter tråden. Carolas dotter har börjat framträda på tiktok. Hon utger sig direkt för att vara Carolas dotter. "Jag sjunger bra". Många garvar och tror henne inte. Hon ser typ gambiansk ut.

Kommer tyvärr inte ihåg kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in