2012-04-05, 03:47
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
På vilket sätt är deras reklamer neutrala? Jag går in och läser om cannabis och det första jag utsätts för är groteska annonser om okända vita substanser och rökmixar och att åldersgränsen är "TJUGOÅRSGRÄNS." Neutralt är nog att ta i.
TheGamer menar givetvis att det flyter in bra i Flashbacks design, därav neutral.
Citera
2012-04-05, 04:01
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
På vilket sätt är deras reklamer neutrala? Jag går in och läser om cannabis och det första jag utsätts för är groteska annonser om okända vita substanser och rökmixar och att åldersgränsen är "TJUGOÅRSGRÄNS." Neutralt är nog att ta i.

Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
TheGamer menar givetvis att det flyter in bra i Flashbacks design, därav neutral.

Kunde inte ha sagt det bättre själv, tackar SkitArgDuva
Citera
2012-04-05, 04:45
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Kunde inte ha sagt det bättre själv, tackar SkitArgDuva

I det avseendet håller jag däremot med.
Citera
2012-04-05, 06:34
Medlem
Dolksvanss avatar
Har inget problem med reklamerna här. Man har väl lärt sig att ignorera blinkande saker på Internet antar jag. Om jag ens reagerar så lockar det till skratt ibland när jag tänker på vilken forumdel reklamen är anpassad för.

Citat:
Ursprungligen postat av Cork
Varför skaffar ni inte företag likt Apple microsoft och coca cola som annonsörer istället för att hora ut er så äckligt mycket
När det gäller reklamvärlden så är det annonsplatser som tas upp av bland annat dessa företag som jag förknippar sidor med att "hora ut sig". Coca Cola i synnerhet är väl en hallick vars tentakler letar sig in överallt i samhället.
Citera
2012-04-05, 08:00
Medlem
SweTechs avatar
Flashbacks reklam visas utifrån vilket delforum man håller hus i så vill du inte få sexinriktad reklam eller droginriktad så är det mycket enkelt att lösa detta.. Gå inte in i dom forumen.
Citera
2012-04-05, 08:25
Medlem
epost72s avatar
Lägger inte allt för stor vikt vid vilka annonsörer som sponsrar forumets fortlevnad.
Jag antar att det inte handlar om att välja och vraka heller för den delen.
Citera
2012-04-05, 08:44
Medlem
Citat:
Du måste skämta. Jag bryr mig inte om något av allt snusk som finns i annonsrutorna.

Inte sett en enda 'snusk' banner. Kan kanske bero på att jag inte spånar efter nytt runk matrial var 5 minut i erotik delen.... buuusted.
Citera
2012-04-05, 08:56
Medlem
Vad jag vet så baseras annonserna på forumets kategori. Så vilka forumskategorier besöker du egentligen? Äckel!
Citera
2012-04-05, 09:14
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Flashbacks reklam visas utifrån vilket delforum man håller hus i så vill du inte få sexinriktad reklam eller droginriktad så är det mycket enkelt att lösa detta.. Gå inte in i dom forumen.
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Inte sett en enda 'snusk' banner. Kan kanske bero på att jag inte spånar efter nytt runk matrial var 5 minut i erotik delen.... buuusted.
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Vad jag vet så baseras annonserna på forumets kategori. Så vilka forumskategorier besöker du egentligen? Äckel!

haha ja, precis. jag tror ts precis avslöjade sig...
själv ser jag ingen reklam alls och tycker sidan är väldigt stilren och avslappnad.
jag använder nämligen

Citat:
Ursprungligen postat av Nonomniapossu
AD-block?

däremot ser jag fram mot lite nya teman då jag har tröttnat lite på futuristisk, men det är väl ett annat ämne.
Citera
2012-04-05, 09:52
Medlem
Bara jag som skulle tycka mindre om Flashback i fall coca cola och microsoft hade sina annonser här? Då kan man snacka om sellout tycker jag..
Citera
2012-04-05, 10:19
Medlem
Citat:
Flashback har alltid så snuskiga annonser som smutsar ner hela sidan. Varför skaffar ni inte företag likt Apple microsoft och coca cola som annonsörer istället för att hora ut er så äckligt mycket. Jag mår dåligt av att se alla skit annonser här.

Om du slutar besöka porr, drog och pedofil delen slipper du reklam som inriktar på det....
Citera
2012-04-05, 10:28
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Flashback har alltid så snuskiga annonser som smutsar ner hela sidan. Varför skaffar ni inte företag likt Apple microsoft och coca cola som annonsörer istället för att hora ut er så äckligt mycket. Jag mår dåligt av att se alla skit annonser här.

Så att sälja reklamutrymme till stora multinationella företag är INTE att hora ut sig?
Hur tänker du egentligen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in