2005-02-14, 00:22
Medlem
Spanky_O_s avatar
är det gott?

Jag och några vänner sitter har och har mumsat i sig 2st stilnoct och 3-4 ketoagn 5mm

Rökte en bong och blev flummig!

Nåja till saken: Varför ska man inte blanda moffe med Stilnoct ?
Citera
2005-02-14, 00:26
Medlem
Unbalanceds avatar
Moff och Stilnoct är ingen fara att blanda, det är Bensodiazepiner, ex. Stesolid, Xanor, Rohypnol som man inte ska blanda om man inte vet vad man gör vill säga .
Stilnoct är ingen benzo, jag har iaf aldrig hört någon som åkt ambulans efter lite stilnoct på Morfinet !
Bara ni inte tar sjukt många stilnoct .

Om jag nu av någon anledning skulle blanda dessa, så skulle jag skjuta stilnocten med moffet för Stilnoct färgar på ett annat sätt då .
Om man äter Stilnoct somnar jag bara .
Citera
2005-02-14, 01:21
Medlem
Spanky_O_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Moff och Stilnoct är ingen fara att blanda, det är Bensodiazepiner, ex. Stesolid, Xanor, Rohypnol som man inte ska blanda om man inte vet vad man gör vill säga .
Stilnoct är ingen benzo, jag har iaf aldrig hört någon som åkt ambulans efter lite stilnoct på Morfinet !
Bara ni inte tar sjukt många stilnoct .

Om jag nu av någon anledning skulle blanda dessa, så skulle jag skjuta stilnocten med moffet för Stilnoct färgar på ett annat sätt då .
Om man äter Stilnoct somnar jag bara .

Jag vet att stilnoct inte är en benzo, men där är väldigt lik den.
Något om GABA reseptorerna stimmuleras på samma sätt.

Så det kanske e farligt att blanda ändå?
Citera
2005-02-14, 08:12
Bannlyst
Nej, stilnoct är inte farligt att balnda med benzo.

Opiater och benzo kan med fördel blandas friskt så länge man håller sig till normala doser, under 100mg utav varje sort om det gäller tex morfin/diazepam.

Fan vad alla är försiktiga nuförtiden, har vi gammrävar överlevt allt tok vi smällt i oss så borde ni ungtuppar kunna göra det med, eller hur?
Citera
2005-02-14, 09:44
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Fan vad alla är försiktiga nuförtiden, har vi gammrävar överlevt allt tok vi smällt i oss så borde ni ungtuppar kunna göra det med, eller hur?
Alla gjorde det inte.

Försiktighet är en dygd.
Citera
2005-02-14, 09:48
Bannlyst
Hmmm...när jag tänker efter så har ju faktiskt majoriteten utav de jag började knarka med gått hädan...

Ok kids, jag ändrar mig; ta det lungt och håll er i livet, förhoppningsvis har ni lite mer förstånd än en själv hade en gång i tiden...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in