• 1
  • 2
2012-04-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Bet 365 är grym när det gäller livespel, har dock gått över till Betsson, mest för att det är mer utbud på NHL men känns tryggt att den är svensk också.

Hur märker du av den tryggheten menar du? För att du läst i tidningen att Betsson är Svenskt?
Citera
2012-04-03, 21:58
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olsenhh
Hur märker du av den tryggheten menar du? För att du läst i tidningen att Betsson är Svenskt?

Att det känns tryggt var helt fel ord att använda, jag har väl egentligen ingen aning om vart skiten ligger heller. Glöm det jag skrev helt o hållet förutom att jag som sagt gjorde övergången mest för NHLen.
Citera
2012-04-03, 22:50
Medlem
Någon som vet om man kan ta bort sina uppgifter om sitt VISA kort, hittar bara att man kan lägga till flera kort, väldigt konstigt om man inte kan ta bort sitt. Vill helst fylla in uppgifterna på nytt varje gång jag gör en insättning än att ha info om mitt kort sparat.. mer som säkerhet!

Tack
Citera
2012-04-09, 23:37
Medlem
Bet365 är otroligt bra! Lite störande översittarsupport har man stött på dock Men hellre det än t.ex Betsson och Betsafes bemötande.

Jag kombinerar Bet365 för egna system osv - men kör även Svenskaspel (Topptipset, Stryktipset, Europatipset)

Bet365 har otroligt bra insättningserbjudanden. Svenskaspel erbjuder aldrig någonting, men har istället roliga kombinationsspel.

Lycka till!
Citera
2012-04-10, 00:59
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
Bet365 är otroligt bra! Lite störande översittarsupport har man stött på dock Men hellre det än t.ex Betsson och Betsafes bemötande.

Jag kombinerar Bet365 för egna system osv - men kör även Svenskaspel (Topptipset, Stryktipset, Europatipset)

Bet365 har otroligt bra insättningserbjudanden. Svenskaspel erbjuder aldrig någonting, men har istället roliga kombinationsspel.

Lycka till!

Utveckla tack.
Citera
2012-04-10, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Utveckla tack.

Om du ser vad jag skrev innan med välkomstbonus, insättningsbonus, fria spel och liknande så har Svenskaspel inte detta. Det gäller även pokeravdelning då inte Svs erbjuder rakeback.
Citera
2012-04-10, 14:48
Bannlyst
Jag tycker Nordicbet är bäst för oddsen är bäst overall. Snabba utbetalningar, bra support, enkelt, osv. Har alltid haft runt 10k av rullen på Nordicbet och resten utspridda på Betsson (NHL) och Expekt (tennis).

Det som suger med Nordicbet är just att de erbjuder rätt få tennismatcher jämfört med andra bolag och när man väl kan spela tennis så blir det för få spelalternativ (sällan set spel!)
Citera
2012-04-10, 21:02
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
Om du ser vad jag skrev innan med välkomstbonus, insättningsbonus, fria spel och liknande så har Svenskaspel inte detta. Det gäller även pokeravdelning då inte Svs erbjuder rakeback.

Jag mena "men har istället roliga kombinationsspel."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in