Citat:
Ursprungligen postat av marymachine
När jag är inne på olika kommentarsfält på exempelvis FB och fb kan jag inte scrolla neråt. När jag är inne på bilder på fb kan jag t.ex. inte scrolla neråt (trycka på pilen neråt) för att kolla på kommentarerna och på FB kan jag inte trycka på pilen neråt för att följa en tråd. Det är som att det på högersidan visar att sidan inte går längre ner. Det har varit såhär i flera dagar och jag har ingen aning vad som hänt.
På vissa sidor fungerar allt som vanligt och på andra sidor fungerar det inte alls.
Ursäkta den dåliga förklaringen, jag är sämst på datorer. Någon som vet vad jag kan göra åt det?
det är exakt det här problemet som jag har. Men det är BARA här på flashback som jag har det problemet, ingen annanstans.
Hur löste du det?
Tex som nu, när jag ska trycka skicka svar, så går det inte för sidan når inte ner dit, måste typ trycka upprepande ggr på refresh, å sen på flashback-loggan, å sen på tillbaka-knappen, å hålla på så ett par gånger å tillslut e man snabb nog att trycka på skicka innan sidan hakar upp sig lixom....
WALPER Jaaa, samma sak för mig, installerade utorrent, fick en medhörande toolbar, som jag även avinstallerade, men den ligger kvar där uppe, å efter det så inträffade det här problemet, och bara när jag besöker flashback, å när det kommer till facebook så blir det att när man trycker visa någons bild, så måste man scrolla ner skitlångt för att se bilden.. Vad gjorde du åt saken?
PAlla installera en ny webbläsare bara för det..
Kanske man kan ominstallera toolbaren, å sen avinstallera den å starta om datan eller något, fan jag vet inte, what did you do??