2019-09-03, 22:36
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Vad pysslar han med under dagarna förutom att titta på vattenfläckar som torkar och flugor som parar sig? Har det läckt något om hans vardag, rutiner och annat?
Citera
2019-09-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Vad pysslar han med under dagarna förutom att titta på vattenfläckar som torkar och flugor som parar sig? Har det läckt något om hans vardag, rutiner och annat?
Han lär väl sitta och spela PS3 samt skriva en bok just nu. Då och då får han besök från en pastor.
Citera
2020-01-28, 21:48
Medlem
chiliislifes avatar
Vissa påstår att Breivik var psykiskt sjuk och hade en psykos, men det stämmer inte. Breivik är den mest verklighetstrogna människan i Skandinavien och alla globalism-vurmare är de psykiskt sjuka människorna som behöver hjälp.
Citera
2020-06-04, 05:17
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Vissa påstår att Breivik var psykiskt sjuk och hade en psykos, men det stämmer inte. Breivik är den mest verklighetstrogna människan i Skandinavien och alla globalism-vurmare är de psykiskt sjuka människorna som behöver hjälp.

Asperger stämmer nog ganska bra in på både Breivik och Christchurch-mördaren.

Du anser att man är verklighetstrogen om man är feg och har ihjäl kvinnor och barn.
Du hade väl lämnat källaren och gjort ett liknande dåd om du visste hur man fick tag på skjutvapen, men stanna gärna kvar där.
Ingen tycker om dig.
Citera
2020-06-08, 16:23
Medlem
Breivik kände nog inte ett enormt hat. Många skrattar åt teorin. Men jag tror han är mer av den exceptionellt störda abnormala typen som såg sina måltavlor och offer som ett "hinder". Alltså att han kände nog mot sina offer som vi normala känner inför att byta ett trasigt däck på en bil. Man hatar inte däcket utan ser det bara som nåt som måste tas bort och bytas ut. Såpass vidrig tror jag han var. Att han kände hat visar sig bara litegrann i typ att han med glädje ropade att "marxisterna ska dö idag". Skadeglädje kände han säkerligen. Vidrig som han är.

OBS, detta är vad jag tror Breivik kände/tänkte, och jag föraktar och mår illa av honom, denna nazistiska terrorist och barnslaktare. Ett odjur som borde glömmas bort, inte ens ett foto på aset igen i nån tidning. Då skulle han må dåligt.
Senast redigerad av Grumbo 2020-06-08 kl. 16:25.
Citera
2020-06-09, 08:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Minns att han hade någon vision om att bli befriad efter en nationalistisk revolution kunnat ske.

Kanske läser han om gula västarna i de papperstidningar han får tillgång till och hoppas.

Tror att han hoppas förgäves. Ingen frisk människa litar på någon som spontanmördar 77 personer på egen hand.
Citera
2020-06-09, 08:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife

Jag litar på dig i den frågan. Du verkar kunnig och insatt.
Citera
2020-09-16, 15:59
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/weEvVP/breivik-begjaerer-seg-loeslatt-fra-fengsel

"Anders Behring Breivik begjærer seg nå prøveløslatt. Han planlegger også et nytt søksmål mot staten for brudd på sine menneskerettigheter."
Citera
2020-10-31, 21:46
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Nu vet jag inte om norska motsvarigheten till SSU är lika infiltrerad av muslimer som den svenska, men bli inte förvånade om framtiden fullständigt omvärderar Breivik. Var mer oroliga för om den inte gör det...
Citera
2021-04-09, 12:38
Medlem
Vaxads avatar
Hur går det för Breivik? Sitter han fortfarande isolerad? Snart 10 år då..

Personligen tror jag aldrig Breivik blir frisläppt.
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-09 kl. 12:41.
Citera
2021-04-09, 16:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Hur går det för Breivik? Sitter han fortfarande isolerad? Snart 10 år då..

Personligen tror jag aldrig Breivik blir frisläppt.

Det blir han aldrig. Tack och lov!
Citera
2021-07-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Han har ju 3 celler 3 x 8 kvm.
Tydligen ett rum för träning, ett för kontor typ och sen sova spela spel.
Men 10 år till av isolering nöter ner honom, Undrar hur kommer han försöka ta sitt liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in