2012-04-04, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
hur länge varade ruset?

Det obehagligaste höll i sig i cirka 1 timme, sen var man skön i kanske 3...
Citera
2012-04-04, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
0.1gram på 4 personer? Lite överdrift låter det som. Har dock inte hört talats om volym 2 spice men så vitt jag vet så är det oftast spice som kranarna själva har köpt på nätet och liknande. 1g för 400 är ju åt helvetes dyrt.

Det är inte överdrift, 1g för 400 är inte så dyrt.
När man kunde köpa från SpiceNordic (t.ex) så fick man betala 450 kronor för 3 gram,
men då behövde man ha mycket mer för att kunna bli bäng. Så jäkla dyrt är det inte.
Citera
2012-04-04, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Du blev blåst, 400kr kan ge dig ca 30-50gram potent rökmix om du köper syntetiska cannabinoider och gör spicet själv vilket är lätt. Vem fan skulle betala över 100kr/gram för spice? idiotiskt! det är värt mindre, riktig cannabis som är bra är värd 100kr/gram, inte spice som är billiga kemikalier.

Jag blev inte blåst huvudtaget, du kan ju säga mig vart exakt jag får upp till 50 gram potent rökmix! Jävla idiot.
Citera
2012-04-04, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Med tanke på hur mycket ni betalade så hade det varit mera korrekt om ni i princip fått ren cannabidoid i pulverform. Röker man det rent så är det så gott som 100% chans att det blir för mycket och det känns som man ramlat rakt in i helvetet.

Cannabidoider är extremt potenta och ger ett klart annorlunda rus gentemot cannabis. Cannabidoider är som "cannabis på steroider", starkt, brutalt och inte lika "humant". Man kan uppskatta cannabidoidens brutala skepnad om man fattar tycke för den, men det är inte som cannabis.

Jo, det kan ju iofs vara sant!
Citera
2012-04-05, 01:15
Medlem
2rs2pures avatar
Som sagt innan är det nog en vanlig mix, dock med mycket mer "cannabionid" eller mkt mindre tobak. Därav priset..
Citera
2012-04-05, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Låter som någon har blandat en galet stark mix och kallar den Volym 2. Det är ju så billigt med alla dessa "spice" pulver, AM2201 osv.

Verkligen. Köpte själv AM-2201 för ca 200kr/g och då inga bulks. Det blir alltså runt 50g potent mix. Så ja TS du betalade överpris, inte konstigt alls eftersom säljaren självklart vill göra vinst....
Citera
2012-04-10, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicolasCage
Jag blev inte blåst huvudtaget, du kan ju säga mig vart exakt jag får upp till 50 gram potent rökmix! Jävla idiot.

Köp syntetiska cannabinoiden rent, vilket är ca 500kr/gr = 30-50gr rökmix beroende på hur potent man vill ha det. Så svårt är det inte att tillverka rökmix, idiot.
Citera
2012-04-16, 14:50
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Köp syntetiska cannabinoiden rent, vilket är ca 500kr/gr = 30-50gr rökmix beroende på hur potent man vill ha det. Så svårt är det inte att tillverka rökmix, idiot.

Instämmer, har själv varit i den sitsen tills jag såg en youtube video om hur man gjorde det med aceton.. haha.
Men man lär sig alltid något nytt varje dag.
Citera
2012-04-16, 16:15
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Måste bara varna, även jag rökte spice för ett tag sen.
Kom en ny fin stark batch som fuckade upp mig totalt.

Sneade ur och hamnade i psykos, fick spendera en tid på psyket - sedan när jag vart "frisk" var jag inte riktigt frisk längre, kände mig inte som mig själv - Känns som att rökat skadade min hjärna, inte psykiskt utan fysiskt.
Nä kemikalier ska du hålla dig undan från.

Håller med. Spice är så onödigt och farligt!
Citera
2012-04-17, 17:12
Medlem
psykadelikatessens avatar
Kan vi inte komma överens om att inte kalla rökmixar för 'spice', om det inte är just 'spice' vi talar om?
Avskyr att man ser 'spice' som ett allmänt ord för rökmixar..
Citera
2012-04-18, 02:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Kan vi inte komma överens om att inte kalla rökmixar för 'spice', om det inte är just 'spice' vi talar om?
Avskyr att man ser 'spice' som ett allmänt ord för rökmixar..

Jag säger också bara rökmixar. Spice hette det förr på den gamla goda tiden.
Citera
2012-04-18, 02:44
Medlem
Vatos.Locoss avatar
tycker rökmixarna blir starkare och starkare för varje gång men ruset blir kortare för varje gång

kommer ihåg förr med spice gold och liknande det satt ialla fall i ngra timmar nu får jag nöja mig med 30-40 minuter om ens det, men som sagt helvete vad stukad man kan bli dom första 20 minuterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in