Som rubriken lyder, telenor jordens jävla äckel blåser skiten av mig.
Tecknade ett abonemang på deras webshop precis när iphone 4s kom ut.
Inget mer med det, men när jag fick hem 2 olika simkort så ringde jag direkt och frågade
vad är det var frågan om. Då "hade" jag beställt två iphone 4s. Vilket är helt jävla omöjligt (Är inte dum i huvudet, jag vet att jag beställde en iphone 4s. Dessutom var det 2 dagar efter?)
Så jag bad dom att avboka den ena iphonen. Det kom bara
en iphone jag använde endast
ett simkort. Inget mer med det. Men då fortsätter det komma fakturer, så jag ber dom IGEN att avboka. Detta håller på i säkert 20 samtal och dom fortsätter att säga det är lugnt nu. ALLT är löst.
Bra tänkte jag efter jävla massa samtal i säkert 4 veckors tid. NU 3 månader EFTER allt detta jävla skitet. Får jag två fakturer. Då ringer jag och frågar vafan är detta? då säger idiot supporten:
Det har gått 3 månader och du har inte ångrat ditt köp, därför sätts det igång automatiskt.
Så nu vill dom att jag ska betala 699:- i månaden gånger 2. För 1 telefon och 1 abonemang.
Men dom tror att jag har 2 telefoner och 2 abonemang!
Vad ska jag göra? Kvittar vad jag än ringer och säger så fattar dom ingeting? Snälla hjälp är så jävla arg !! ps, förlåt för att detta är mitt första inlägg men jag brukar bara följa diskutioner