2012-04-02, 20:12
Medlem
berran2ks avatar
Vad ska man säga till tjejen som hon borde få veta. Som får henne att vilja ha en igen?

Lite rent generellt hur man ska säga det till en tjej för att hon ska bli intresserad igen. Hur man lägger fram det på ett fint sätt. Typ något om att man ändå ville mer med henne.
Citera
2012-04-02, 20:15
Medlem
Mister-urbans avatar
Varför vill du få en tjej som du lämnat ska bli intresserad av dig igen? Du kanske inte skulle dragit så fort
Citera
2012-04-02, 20:24
Medlem
Clayton80s avatar
Enkelt: sätt dig in i hennes situation när du dumpade henne, vad hon gick igenom och hur hon ser på dig idag. Tänk sen igenom varför du vill ha henne tillbaka och varför hon skulle tro på att du inte kommer att såra henne den här gången. Sen lägger du upp din taktik utifrån det.
Citera
2012-04-02, 20:27
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-urban
Varför vill du få en tjej som du lämnat ska bli intresserad av dig igen? Du kanske inte skulle dragit så fort

Det var en tjej jag raggat ett tag på. Men det blev att vi bråkade lite kan man säga. Och då blev jag bara så trött på fruntimret och bad henne sticka i stort sätt. Nu har det gått kanske 2 veckor. Och har känt att det är värt att försöka igen.
Citera
2012-04-02, 20:28
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Enkelt: sätt dig in i hennes situation när du dumpade henne, vad hon gick igenom och hur hon ser på dig idag. Tänk sen igenom varför du vill ha henne tillbaka och varför hon skulle tro på att du inte kommer att såra henne den här gången. Sen lägger du upp din taktik utifrån det.

Hon ser mig som lite barnslig och att jag inte kan erkänna mina fel. Det var lite av det sista hon sa i alla fall.
Citera
2012-04-02, 20:43
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berran2k
Hon ser mig som lite barnslig och att jag inte kan erkänna mina fel. Det var lite av det sista hon sa i alla fall.
Ok, då får du väl börja med att erkänna att det var ett fel att lämna henne. Så mycket kan du ju iaf ge henne.

Sen var det väl nåt annat som hände som gjorde att du inte var riktigt dig själv när du dumpade henne, eller hur? Något som hänt? Kanske din katt dog? Eller stress på jobbet (jävla chef!)? Plocka fram ett anteckningsblock och skriv ner dina tankar, sånt brukar hjälpa.
Citera
2012-04-02, 20:45
Medlem
Är hon inte så desperat av sig eller riktigt nerkärad i dig så har du nog i stort sett sumpat din chans. Isf är det bara att börja spana på någon ny och lära sig att bete sig i framtiden!
Citera
2012-04-02, 20:57
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Ok, då får du väl börja med att erkänna att det var ett fel att lämna henne. Så mycket kan du ju iaf ge henne.

Sen var det väl nåt annat som hände som gjorde att du inte var riktigt dig själv när du dumpade henne, eller hur? Något som hänt? Kanske din katt dog? Eller stress på jobbet (jävla chef!)? Plocka fram ett anteckningsblock och skriv ner dina tankar, sånt brukar hjälpa.

Jag var inte riktigt mig själv. Det där är sant faktiskt. "Det har bara varit mycket nu" räcker det? :P
Citera
2012-04-02, 20:58
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mietzekatze
Är hon inte så desperat av sig eller riktigt nerkärad i dig så har du nog i stort sett sumpat din chans. Isf är det bara att börja spana på någon ny och lära sig att bete sig i framtiden!

Aa jag måste lära att bete mig Värt att försöka igen ju. Inte sant?
Citera
2012-04-02, 21:14
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Jag var inte riktigt mig själv. Det där är sant faktiskt. "Det har bara varit mycket nu" räcker det? :P
Ju närmare sanningen du känner att du kan lägga dig, desto bättre. Ofta är det flera olika saker som spelar in, som gör så att man reagerar känslomässigt i stunden och gör saker som man sen ångrar. Det viktiga är att du direkt kände att du gjort fel, att du vill få det att fungera mellan er. För det vill du ju.
Citera
2012-04-02, 21:16
Medlem
berran2ks avatar
Har skrivit nu att jag ångrar att jag skitit i henne och att det känns fel. Vi får se vad som händer nu
Citera
2012-04-03, 00:41
Medlem
Citat:
Har skrivit nu att jag ångrar att jag skitit i henne och att det känns fel. Vi får se vad som händer nu

Perfekt. Du ska se att det går bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in