En enkelbiljett hem till Somalia. Får dom inte tillräckligt med pengar och föda av Sverige och dess skattebetalare?
Att dom ens har mage att tigga mer
Annars kan man ju erbjuda dom en dusch. Dom är ju inte lagd åt det hygieniska hållet och förstår inte riktigt att bara för att det står ICA Basic på både kaviarn och tvålen betyder inte det att tvål också är mat (Som smakar äckligt).
I värsta fall kan man ge dom en toarulle och be dom torka skiten av sin hud innan dom kommer och tigger nästa gång (Dom är ju bruna).
Eller så sätter man en skylt på dörren där det står att man endast tror på satan och att all mänsklighet är värdelöst.
Eller så gör man som jag- Ger fan i att öppna. Har inte dagens föräldrar råd att ge sina barn ett påskägg så man slipper bli störd?
Visst, det VAR tradition FÖRR. Men nu är det inte 60 talet längre, alla uppskattar inte kristendom och dess helgdagar. Dina barn kan lätt falla offer för muslimska djur. Avskaffa skiten eller rösta på SD! Jag skiter i vilket faktiskt, jag flyttar från Sverige inom några år!
Detta vart längre än jag hade tänkt, men nu är jag klar.
Edit: Häng bacon över dörrplingan!