2012-04-02, 04:51
Medlem
Jag bor i Stenungsund och fått höra att det är 3dje staden som det "knarkas" mest i hela Sverige . Undrar om detta stämmer? Vet att det finns mycket röka här och så.

http://bohuslaningen.se/nyheter/bohuslandal/1.793711-manga-gripna-i-stor-narkotikarazzia

(obs gammal razzia)

Hört att dem har skaffat Span nu på häggvalskolan på tjörn. varför kan inte snuten låta oss vara så vi får chilla och klippa en hövding?
Citera
2012-04-02, 04:57
Medlem
Finans.killens avatar
För att ni intar en olaglig substans?
Citera
2012-04-02, 05:01
Bannlyst
Nästan hela skåne är i rök. Ni ligger ju så nära DK där 99% av de bruna kommer ifrån.
Det gröna kan komma därifrån också men mer sanolikt att det odlas lite här o där.

Skit i de, de kommer alltid vara som de är.
Bäst är att inte röka ute. Bäst är att röka på kvällen så att man inte går ut.

Polisen polisen, så trött på de. Trodde alltid att de gjorde sitt jobb föräns man blev gripen. Då gjorde de sitt jobb, men det va inte rättvisst tyckte jag. 6-8 h i cellen + hadde inte rökt nåt. Så sjukt! en av de värsta timmarna av mitt liv!
Citera
2012-04-02, 05:19
Medlem
BigFatCones avatar
Ptja. När jag växte upp i Stenungsund så var det inte så brutalt mycket droger där, det började bli stort på allvar i ungefär samma veva som jag flyttade därifrån och nu var det visserligen länge sen jag köpte droger i S-sund men då var det dålig tillgång och dålig kvalitet och jag tror inte ett ögonblick på att det är tredje största knarkstaden i Sverige. Stockholm, Göteborg och Malmö är lätt topp tre.
Citera
2012-04-02, 07:50
Medlem
Reflectionss avatar
Det är rätt många som röker och knarkar i stenungsund, men kavlitén och tillgången är verkligen inte något att hurra över. Standard är ju att handla något halvkast ute precis vid häggvall eller ta en sväng till Gbg.
Citera
2012-04-02, 09:24
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ptja. När jag växte upp i Stenungsund så var det inte så brutalt mycket droger där, det började bli stort på allvar i ungefär samma veva som jag flyttade därifrån och nu var det visserligen länge sen jag köpte droger i S-sund men då var det dålig tillgång och dålig kvalitet och jag tror inte ett ögonblick på att det är tredje största knarkstaden i Sverige. Stockholm, Göteborg och Malmö är lätt topp tre.

De lär ju gå efter droganvändare per invånare, och då finns det nog många småorter som har större andel droganvändare procentuellt än alla de tre du nämde..
Citera
2012-04-02, 10:57
Medlem
plixors avatar
I skåne är det flera skolor som börjat springa runt med narkotika hundar.

Men då Häggvalskolan är från åk 6-9 så är det inte konstigt om poliserna är där.
Citera
2012-04-02, 11:05
Medlem
Quasys avatar
Har alltid hört av människor att Boden är Sveriges knarkar stad. "staden som gud glömde och militären köpte" hehe

Därefter nämnde en annan vän grannstaden Luleå också, men det är ju svårt att säga om nått av dessa två stämmer utan statistik. Men Boden är i alla fall vida känt som ett pundar näste..
Citera
2012-04-02, 18:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
De lär ju gå efter droganvändare per invånare, och då finns det nog många småorter som har större andel droganvändare procentuellt än alla de tre du nämde..

Antagligen är det så och jag förstår varför man knarkar om man bor i STO-regionen.
Citera
2012-04-02, 21:26
Medlem
Hardangers avatar
Citat:
Antagligen är det så och jag förstår varför man knarkar om man bor i STO-regionen.

där satte du spiken i kistan, för att bo här krävs det en hel del röka ( om man nu inte springer runt med alla nötter på harrys )
Citera
2012-04-02, 22:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
där satte du spiken i kistan, för att bo här krävs det en hel del röka ( om man nu inte springer runt med alla nötter på harrys )

Jasså, har Harry's hittat dit? Nåja. Jag står fast vid att ska man ordna röka i S-sund så bör man åka till Göteborg. Det finns säkerligen en eller annan odlare ute på öarna dock.
Citera
2012-04-03, 18:01
Medlem
Hardangers avatar
Citat:
Jasså, har Harry's hittat dit? Nåja. Jag står fast vid att ska man ordna röka i S-sund så bör man åka till Göteborg. Det finns säkerligen en eller annan odlare ute på öarna dock.

finns rätt schyssta varor att få tag på här i STO, annars är ju stan alltid ett bra alternativ. föredrar dock postkranar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in