• 2
  • 3
2012-04-01, 19:57
Medlem
Hej!

jag har varit med om samma sak som din kille. Jag och mitt ex kunde ha sex i ett tresiffrigt antal minuter utan att jag var särskilt nära klimax vid flera tillfällen. I mitt fall rörde det sig inte om alkohol eller brist på stimulans. Det började med en dålig dag bara, hade nog runkat lite för mycket dagarna innan och var nervös. Därefter blev det en ond sprial när hon märkte detta, frågade om hon gjorde nåt fel, varför jag "inte njöt". Jag kände mig pressad och då gick det bara ännu sämre.

Men försök att inte tänka på det, spänn bara av och låt honom hållas till nästa gång. Att ligga och runka brevid när ingen av oss orkade mera var i mitt fall bara skumt och snudd på kontraproduktivt.

Således måste du inte vara för slapp, ha för små biceps eller något fysikaliskt problem över huvud taget. Kör på bara, gör ingen jättegrej av det.

Det löser sig, det gör det alltid.
Citera
2012-04-01, 21:16
Medlem
Omskuren? kan ställa till problem! Mer kraft och energi i handtaget, han kan säkert visa vad som tar, innan ni går på så att säga. När man väl har kommit i rätt stämning går det lättare.
Senast redigerad av Fiskfusk 2012-04-01 kl. 21:29.
Citera
2012-04-01, 21:24
Medlem
FreeThinkers avatar
Killen är nog bara nervös. Lär släppa efter ett tag.
Citera
2012-04-01, 21:35
Medlem
Dr.Deodorants avatar
Han vill ha sex med dig så antagligen tycker han att du är attraktiv så där ligger inte felet.

Så antingen är du för slapp eller så runkar han för mycket.
Citera
2012-04-01, 21:45
Medlem
JeanRaphaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantherBlue
Jag har träffat en kille nu i en månad ungefär och vi har haft sex två gånger och ingen av gångerna har han kommit. Första gången höll vi på jättelänge och jag hade kommit för länge sedan och han ville ha sex jättesnabbt men verkade ändå inte vara i närheten av att komma. Så till slut orkade vi inte mer och han fick istället onanera själv medan jag tittade för jag ville liksom att han skulle komma på något sätt.

Andra gången så ville han ta av kondomen halvvägs och jag sade okej men han kunde ändå inte komma, fast verkade vara lite närmare den här gången. Eller så lät han bara mer för att han kände mig bättre, jag vet inte. Och jag ville igen att han skulle onanera när jag tittade när vi slutade efter kanske 15-20 min för jag tänkte att då kommer han iaf och då blir det mindre awkward. När han gjorde det tog det max 30 sek innan han kom trots att han höll på att förlora ståndet lite då. Så blev det inte första gången.

Han har just kommit ut ur ett relativt långt förhållande med en tjej som är mycket yngre än mig och som inte har barn. Jag har fött barn så nojar förstås om ifall jag är för slapp eller nåt. I och för sig hade min förra kille mindre penis än denna kille har och han hade aldrig problem med att komma med mig.

Är rädd att denna kille aldrig kommer komma med mig, att han tycker att vårt sex är dåligt eller något annat som är mitt fel. Vad tror ni, varför kommer han inte? Och är det bra att jag har lätt för att komma eller blir det bara jobbigare för honom då?

Nu har han tagit initiativ till att träffa mig igen och vi kommer säkert att ha sex och jag känner att detta börjar bli lite jobbigt. Vet inte om han tänker på mig som en potentiell flickvän eller bara som kk. Vilket som är okej för mig men är det värt att ha en kk som man inte kan komma med (för honom då)? Känns lite olustigt.

Vissa killar, däribland jag själv, har helt enkelt bara svårt att komma. För egen del så behöver jag ganska intensiv, snabb stimulering för att nå slutmålet. Då funkar det bäst om tjejen rider och jag håller i höfterna drar dom fram och tillbaka så snabbt som möjligt.

Det blir också svårare att komma ju längre jag väntar, dvs om jag VILL så är det bra mycket lättare att komma under första tio minuterna av samlaget. Men självklart ska tjejerna få sitt först

Om tjejen står ut med att bli knullad snabbt och hårt så kommer jag kanske 8/10 gånger i henne. Utan kondom kan jag heeeelt glömma att komma, det är omöjligt, hur tight punanin än må vara.

Jag tycker iaf inte att det är något stort problem (100 gånger bättre än för tidig utlösning) och jag tror inte din kille tycker det heller, så noja inte för mycket nu. Dessutom har ni bara haft sex 2 gånger, ni kommer lära känna varandras kroppar förr eller senare. Lycka till!
Citera
2012-04-01, 21:57
Medlem
CloudyClowns avatar
Säger bara en sak, kondom!

Utan den kommer han lätt.
Citera
2012-04-01, 22:13
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-04-02, 14:18
Medlem
PantherBlues avatar
Tack för alla tips :-)

Jag vill gärna att han ska komma först, så det är inga problem. Jag kommer vanligtvis av bara att killen kommer eftersom det är så himla hett och det har kommit upp någon gång när vi har pratat så jag tror inte att han försökte hålla ut för min skull den andra gången (första kan ha varit så).

Att inte ha kondom är nog en bra idé... men även nu när han tog av den så hade vi kanske haft sex 10 min först med, innebär det att det ändå är svårare att komma sen även om han tar av den? Kan det bli bättre ifall vi inte har någon från början heller? I så fall hoppas jag att han bara struntar i den nästa gång, nu har jag ju sagt att det är okej. Känns dumt att försöka övertala honom att inte ha någon ifall han tar fram en liksom, vill ju inte att han ska tro att jag vill bli gravid eller nåt

Jag tror inte att han är omskuren, eller jag har iaf inte tänkt på det, men han envisas med att ha lampan släckt så jag har inte tittat så noga heller, bara det jag känt med händer och tunga liksom.

Ja men det som perikles säger - tänk om det är ngt specifikt han tänder på och behöver för att komma som jag inte vet om? men som hans exflickvän kanske visste? Han är jättedålig på att prata om sånt så i så fall måste jag lista ut det på nåt sätt. Han håller på rätt mycket med mina bröst så det vet jag iaf att han gillar men annars är det liksom osäkert.
Citera
2012-04-02, 15:32
Medlem
Tjena!

Jag har varit med om samma sak en massa gånger, det är helt enkelt nervositeten som ställer till det. För det slår slint i skallen och man lägger press på sig själv att man måste komma och då är det kört. Försök bara få honom att slappna av så kommer det gå bra. Jag kan garantera att det inte är ditt utseende som ställer till det, för han vill ju tydligen sätta på dig mer än en gång, så du bör ju vara snygg. :-D
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in