Tack för alla tips :-)
Jag vill gärna att han ska komma först, så det är inga problem. Jag kommer vanligtvis av bara att killen kommer eftersom det är så himla hett och det har kommit upp någon gång när vi har pratat så jag tror inte att han försökte hålla ut för min skull den andra gången (första kan ha varit så).
Att inte ha kondom är nog en bra idé... men även nu när han tog av den så hade vi kanske haft sex 10 min först med, innebär det att det ändå är svårare att komma sen även om han tar av den? Kan det bli bättre ifall vi inte har någon från början heller? I så fall hoppas jag att han bara struntar i den nästa gång, nu har jag ju sagt att det är okej. Känns dumt att försöka övertala honom att inte ha någon ifall han tar fram en liksom, vill ju inte att han ska tro att jag vill bli gravid eller nåt
Jag tror inte att han är omskuren, eller jag har iaf inte tänkt på det, men han envisas med att ha lampan släckt så jag har inte tittat så noga heller, bara det jag känt med händer och tunga liksom.
Ja men det som perikles säger - tänk om det är ngt specifikt han tänder på och behöver för att komma som jag inte vet om? men som hans exflickvän kanske visste? Han är jättedålig på att prata om sånt så i så fall måste jag lista ut det på nåt sätt. Han håller på rätt mycket med mina bröst så det vet jag iaf att han gillar men annars är det liksom osäkert.