Svara
  • 2
  • 3
2013-08-23, 02:48
Medlem
twogallantss avatar
Mållös över din fina skrivande. Levde mig in i din text. och att om man uppnår det som du nu beskriver. Får man leva sina levande dagar med att ständigt vilja vara där igen ?
Citera
2013-09-03, 11:14
Medlem
Han är död så inga svar från honom. RIP
Citera
2013-09-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixin
Han är död så inga svar från honom. RIP

Hur vet du det?
Citera
2013-09-03, 20:04
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deetteed
Hur vet du det?

Finns en tråd i laidback med avlidna flashback-medlemmar. Är väl ett år sedan nu wsb avled om jag minns rätt. Jävligt tråkigt.

Den här tråden fungerar väl bra som en varning med det i åtanke.
Citera
2013-09-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Finns en tråd i laidback med avlidna flashback-medlemmar. Är väl ett år sedan nu wsb avled om jag minns rätt. Jävligt tråkigt.

Den här tråden fungerar väl bra som en varning med det i åtanke.
Ohfan vad tragiskt.
Citera
2013-09-05, 15:08
Medlem
dcafes avatar
Är det bara jag som får en sjuk idé när funderar kring opiater: "Undra vad en hjärt- och lungmaskin kostar?"

Vore intressant att medvetet dra på mer än man tål när man slipper dö av hjärt- och lungstopp :-P
Citera
2013-09-05, 16:09
Medlem
nanoballes avatar
Fängslande "vacker" beskrivning!
5/5
Citera
2016-06-04, 23:40
Medlem
mongomanishs avatar
Jag tvekade en stund innan jag bestämde mig för att skriva detta och det är med gråten i halsen jag skriver detta.

Det är jag som är "Jonas" i den här berättelsen. Vi var unga och i klorna på heroinet. Ännu inte fysiskt beroende någon av oss. Men i psyket var vi redan fast sedan första fixen. Det var bara början på en kamp mellan livet och drogerna. Liv eller död. Jag lyckades få liv i dig den gången. Men till sist fick du gå ditt öde till mötes alldeles för tidigt.

Jag höll på att gå samma öde till mötes. Men vid vad som lär ha varit sista chansen fick jag nåden. Precis när allt var som allra värst hittade jag kraften att göra något åt mitt problem. Jag behöver inte heroinet för att leva längre.

Jag saknar dig och önskar att du fortfarande fanns här ibland oss. Önskar att du också fått nåden.

Vila i frid kompis! <3
Citera
2018-12-20, 20:03
Medlem
Gosifs avatar
Giftig rapport! Känner lockelsen i texten något oerhört! Får testa på boendet i framtiden

4/5
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in