2012-03-31, 00:46
Medlem
Idag kom ett litet vadderat kuvert från amsterdam adresserat till personen som jag hyr lägenheten av. Eftersom jag inte får öppna posten utan bara ge den undrar jag vilka grejer det kan tänkas vara i kuvertet.

Det är ett vitt vadderat kuvert med måtten ~16x20cm. På den sitter tre st PRIORITY NEDERLAND 2011 Europa 1 frimärken. Inuti finns två inslagna "fyrkanter" som verkar vara nån typ av brun randig papp när jag lyser igenom med ledlampa. Den ena "fyrkanten" är tunnare än den andra, båda mäter ~5x6cm och från 1,5 - 3 cm i tjocklek. "fyrkanterna" verkar vara utvecklade på ena sidan men är inte fyllda där utan det är bara omslaget. När man klämmer på klossarna är det väldigt ojämt och fjädrar lite samt knarrar (funderar på om det är budds men knarrar dom verkligen?). Finns ett litet hål som jag har försökt kika in i men det är så litet att det inte ger nåt. Har pumpat ur luft ur förpackningen och den luktar något men tycker inte att den har den här te/krydd lukten utan luktar mer som gammalt papper så funderar på om det kanske bara är kuvertet som luktar.

Vad kan det vara?
Citera
2012-03-31, 00:54
Medlem
Slingshots avatar
Låter som brass.
Citera
2012-03-31, 00:56
Medlem
dstones avatar
hasch. är du född i farstun eller?
Citera
2012-03-31, 00:56
Medlem
Brevet MÅSTE inte innehålla någon drog bara för att det är från Holland har det fallit dig in? Sluta kläm sönder hans paket! Vad fan är det med folk seriöst!
Citera
2012-03-31, 00:58
Medlem
Keffastes avatar
öppna det!
Citera
2012-03-31, 01:04
Medlem
Tag_Mans avatar
Ta det och låtsas som ingenting, inte ovanligt att sånt försvinner med posten
Citera
2012-03-31, 01:07
Medlem
Ja jag är född i farstun, vad fan tror du jag kom hit och frågade efter hjälp för?
Klämmer inte sönder det, känner bara på det.

SÅ enligt dig ligger det alltså 90cm3 hasch i kuvertet, det var det roligaste jag har hört.

får inte öppna det
Citera
2012-03-31, 01:08
Medlem
Keffastes avatar
Du får inte öppna det, mkay. Gör det bara, sluta va tråkigt. Gör du aldrig sånt du inte får? Är du en toffel?
Citera
2012-03-31, 01:14
Medlem
jasså? pluggar och är förtillfället enda lägenheten jag har tillgång till så ja, jag är väl en toffel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in