2005-02-12, 16:53
Bannlyst
Jag vet att dessa inte har en flummpåverkan, men efter 10st borde jag känna iallafall något. Muskelavslapning får mig att tänka på tramadol m.m.
Frågan är, hur många pataflax ska jag käka, (250mg är de på)
eller är det förjäves?
Har druckit tio öl desutom, om det skulle ha en effekt.
Citera
2005-02-12, 16:58
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vete a la mierd
Jag vet att dessa inte har en flummpåverkan, men efter 10st borde jag känna iallafall något. Muskelavslapning får mig att tänka på tramadol m.m.
Frågan är, hur många pataflax ska jag käka, (250mg är de på)
eller är det förjäves?
Har druckit tio öl desutom, om det skulle ha en effekt.
Om du vet att dessa inte har någon flummpåverkan så bör du heller inte ta dom i syfte att flumma på...
Citera
2005-02-12, 18:12
Medlem
Ta det jävligt lungt med dom.

Jag fick en ganska vidrig upplevelse 15st Paraflex Comp detta var innan jag visste hur farliga dom var. Men iaf den upplevelsen inbegrep både mycket stark halsbränna och svårigheter att andas. Samt mycket stor leversmärta dagarna därpå sedan när jag skulle sova så krampade kroppen rätt rejält visst jag var påverkad i huvudet men min kropp gillade det inte.
Citera
2005-02-12, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plague
Ta det jävligt lungt med dom.

Jag fick en ganska vidrig upplevelse 15st Paraflex Comp detta var innan jag visste hur farliga dom var. Men iaf den upplevelsen inbegrep både mycket stark halsbränna och svårigheter att andas. Samt mycket stor leversmärta dagarna därpå sedan när jag skulle sova så krampade kroppen rätt rejält visst jag var påverkad i huvudet men min kropp gillade det inte.

Hur många mg är compen på, jag tycker att jag har svårt för skriva/gå rakt just nu. När släpper denna detta) Är endast jobbigt.
Citera
2005-02-12, 18:21
Medlem
drakflickans avatar
På FASS står det att sällsynta bieffekter av denna medicin är gulsot m.m....
Hur nu det går ihop?
Mindre vanliga var problem me halsen..
Citera
2005-02-12, 18:38
Bannlyst
Paraflex Comp har jag käkat några gånger då jag inte haft annat tillhands, de innehåller dXP, vilket det verkar vara endast jag som gillar...

Har för mig att en Paraflex Comp innehåller lika mycket DXP som en Distalgesic...
Citera
2005-02-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vete a la mierd
Hur många mg är compen på, jag tycker att jag har svårt för skriva/gå rakt just nu. När släpper denna detta) Är endast jobbigt.

Du kommer nog vara påverkad till inpå du somnar. Men jag skulle nog säga att om du bara ätit 10 är inte ditt liv i någon speciell fara men du kan få vissa otrevliga effekter men en sak som var konstig var att jag inte blev illamående på dom vilket jag blir på alla opiater.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
Citera
2005-02-12, 18:52
Bannlyst
Jag dricker en massa öl, viket jag även gjorde igår.
Jag trodde först att jag var snurrig av denna anledning.
Men att det tog fyra timmat innan skiten slog på var en överraskning.
har tagit 6st innan nykter helt utan effekt. Säkert att jonkarna gillat dessa
om de tar en 30-40 st.
Citera
2005-02-12, 21:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Paraflex comp är inte helt fy skamm, jag skulle gärna velat ha ett gäng i näven just nu .
Citera
2005-02-12, 21:30
Medlem
Spliffmeisters avatar
DXP är skit lol... varför vill du flumma på dextro? Den känslan är ju väredeös och farlig, skaffa 5 mg diazepam så kommer du må 100 ggr bättre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in