• 3
  • 4
2012-03-31, 20:35
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nhum
jävla at.. vad riktigt härligt igår. men ack så illa idag. Något vettigt tips som kan hjälpa mig ur detta träsk?

benzo!
Citera
2012-03-31, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
benzo!
inget jag har hemma. min tunga är bra jävla svullen idag med
Citera
2012-03-31, 21:37
Medlem
bzeros avatar
Fyfan, är som att läsa om sig själv i tredje person
Citera
2012-03-31, 22:01
Medlem
Lejdbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzero
Fyfan, är som att läsa om sig själv i tredje person

True!

Härlig skrivning TS, man känner ju igen sig lagom mycket i din gårdagskväll.
Citera
2012-03-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejdbanan
True!

Härlig skrivning TS, man känner ju igen sig lagom mycket i din gårdagskväll.

hehe.. hade en period där jag vart riktigt borta... men en sak jag inte förstod var att inte en enda krogvakt ens kommenterade mitt onyktra tillstånd. Fick en känsla av att ethyl kontrollerade min höga promillehalt av alkohol men samtidigt så var min mun så pass torr att(iaf jag uppfattade det så) mina ord lät märkligt. Låter man mer nykter eller vad?

fyfan vad jag skrev det där dåligt men aja...

mådde som sämst idag vid 11-18. En hundjävel som hoppade på mig så fort jag försökte vila, lunch var det inte tal om. Extremt rastlös och fann det mest underhållande att bara hålla i min telefon och kolla rakt fram. Allt annat var för jobbigt.

Det var kul, jävligt kul Sitter och kollar på telefonen nu och ser mitt intensiva smsande och hur jag blandat ihop svaren.

Men återigen, jag drog i mig nasalt igår, stack ner hemmanyckeln i påsen och körde på, sen slickade jag av det sista som kletat fast. Är det därför min tunga har 100 blåsor och är svullen eller är det för den har gått som en elvisp i käften 10h non stop? Hjälper det att gurgla i jod?
Citera
2012-04-01, 12:09
Medlem
raven101s avatar
Vad hände med din kk? Kom hon på dig? Varför blev du visiterad?
Citera
2012-04-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Vad hände med din kk? Kom hon på dig? Varför blev du visiterad?
för att en vakt trodde jag vart utkastad när jag bara var och föste in mina vänner på stället. Det är som en trppgång ner och den får man ta om man blivit utkastad.

har inte pratat med henne, hör bara av mig på sena kvällar så låter det ligga i lä..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in