• 1
  • 2
2005-02-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Jag tycker absolut att du ska behålla badkaret. Finns inget skönare än att krypa ner i ett varmt bad när det är sånt här skit väder som det är idag.

Sagt och gjort då!
Citera
2005-02-13, 23:50
Medlem
Headquakes avatar
Helt rätt. Badkar är riktigt skönt!
Jag brukar sova i mitt... Bara en liten tupplur. När vattnet blir kallt vaknar jag och då är det enkelt att spola i varmvatten.
Citera
2005-02-13, 23:58
Bannlyst
jag tycker det känns lite "b" att duscha i ett badkar. man ska ha en duschkabin, känns smidigt, high tech och moget att glida in i och ta sin morgondusch

sen håller jag med hårdrockaren, ska det va badkar ska det vara en stor tung jävla pjäs , djup som avgrunden.. ett litet lätt, lågt mainstreambadkar är bara irriterande
Citera
2005-02-14, 00:05
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
jag tycker det känns lite "b" att duscha i ett badkar. man ska ha en duschkabin, känns smidigt, high tech och moget att glida in i och ta sin morgondusch

sen håller jag med hårdrockaren, ska det va badkar ska det vara en stor tung jävla pjäs , djup som avgrunden.. ett litet lätt, lågt mainstreambadkar är bara irriterande
Glida in i morgonduschen? Nä, jag rekomenderar att du studsar upp i badkaret och duschar med kork i botten sås du sparar vattnet. Sen lägger du dig lugnt ocj försiktigt ner i karet och slappnar av..... styr kranarna med dina små fossingar ska du se att det blir bra.....
sen när du vaknar kör du i med med varmvatten.... ENKELT
Citera
2005-02-14, 00:07
Medlem
M2ks avatar
Hade först inget badkar i huset, däremot två duschkabiner. Givetvis längtade man efter ett badkar. Skaffade därför ett bubbelbadkar, en rejäl satsning alltså. Inte f-n använder jag det, blir duschkabin iaf?! Samma fenomen för några år se'n, spelade en hel del biljard hos en kompis, givetvis kunde man inte låta bli att skaffa ett eget biljardbord. Då dog intresset ganska snabbt, dock mycket populärt bland besökare.

Tjejer verkar gilla att bada i badkar i betydligt högre grad än killar. Varför har jag aldrig fördjupat mig i.
Citera
2005-02-14, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaker
varför inte ett mellanting, större dusch med massage,tele,radio osv.
Klart högre livskvalitepoäng än ett vanligt standardbadkar iaf.
behöver inte kosta skjortan:
http://www.importlagret.com/

Kör på Rolls Roysen istället. Jag skulle trivas ganska bra i denna "etta".

http://www.arrowshower.com/images/5070_300.gif

Steam / Ångbastu
Massagebadkar
Massagedusch
Fotmassage
Termostatblandare
Bodyspray
TV
Radio
CD receiver
Telefon
Belysning
Fläkt
Ozonrengöring
Sittplats
Spegel
Hyllor
Citera
2005-02-14, 00:10
Medlem
Om du ska ha badkar så ta ett som har fötter som ser ut som tassar. Dom e riktigt nice.

Sen finns det ju bubbelkar i samma storlek som ett vanligt badkar. Kostar inte mycket mer heller.
Citera
2005-02-14, 00:16
Medlem
jobes avatar
Du ville veta vad som var mest positivt vid en försäljning.

Duschkabin och en tvättpelare men tvätt/tork. Utan någon som helst tvekan. Vad som är skönast är däremot en annan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in