Hade tänkt beställa hem Pizza och Bromma Pizza Express var det första alternativet som dök upp på google. Läste snabbt igenom recensionerna och bestämde mig för att beställa mat ifrån en annan pizzeria. Dock så fick jag mig ett gott skratt när jag läste restaurangägarens svar till missnöjda kunder.
Är kanske för att jag är trött men jag fann det hela väldigt roande
Några favoriter
Jag har förståelse för att det kan vara svårt som invandrare att stava rätt och vill därför inte att det blir några kommentarer om just det!!!
Förresten, någon som vet ifall det finns en bra pizzeria i Bromma som kör hem?
Skulle uppskattas!!!
Är kanske för att jag är trött men jag fann det hela väldigt roande
Några favoriter
Citat:
Undrar hur greger smakar.
HELT OTROLIGT VIDRIG PIZZA. VATTNIG OCH HELT OÄTLIG. 200 KR, SUCK! ALDRIG MER.
Restaurangens svar: när man vill ha så mycket greger på pizza ..så händer detta, ring mig så förklarar jag,,,.din locala pizza bagare,
Restaurangens svar: när man vill ha så mycket greger på pizza ..så händer detta, ring mig så förklarar jag,,,.din locala pizza bagare,
Citat:
Beställde pizza för 280:-
Vi väntade tiden ut ( 60 minuter ) och när de inte dök upp ringde vi, och då skulle vi få vänta 30-40 minuter till.
Avbeställde!
Restaurangens svar: du har fell på gattan nummer som köfer inte hitta adressen
Vi väntade tiden ut ( 60 minuter ) och när de inte dök upp ringde vi, och då skulle vi få vänta 30-40 minuter till.
Avbeställde!
Restaurangens svar: du har fell på gattan nummer som köfer inte hitta adressen
Citat:
jag har ätit många pizzor. Vissa bra och vissa dåliga, men den här va helt oätlig och smakade skit. Det har jag aldrig varit med om.
Restaurangens svar: hej du beställ en pitza hawaei med banan och ananas och cury, cury är stark man kan inte smacka med banan eller ananas darför att du sa oätlig.jag tror du första gången ätit hawaei med cury,innan du skriv nonting eller bästälning först lässa meny på pizzor.....??????????????
Restaurangens svar: hej du beställ en pitza hawaei med banan och ananas och cury, cury är stark man kan inte smacka med banan eller ananas darför att du sa oätlig.jag tror du första gången ätit hawaei med cury,innan du skriv nonting eller bästälning först lässa meny på pizzor.....??????????????
Jag har förståelse för att det kan vara svårt som invandrare att stava rätt och vill därför inte att det blir några kommentarer om just det!!!
Förresten, någon som vet ifall det finns en bra pizzeria i Bromma som kör hem?
Skulle uppskattas!!!