2012-03-30, 11:30
Awaiting Email Confirmation
Kan man fortfarande betala en räkning (t ex Klarna) med kontanter över disk på svenska banker eller hänvisar dom alltid till Internetbanken? Om det är möjligt - i sådana fall, vad kostar det (extra)?
Citera
2012-03-30, 11:41
Medlem
Bongomans avatar
Lite beroendes på bank så kostar det allt från 45 till 150. Det finns tjänster i vissa mindre växlingsbutiker där de kör ett internetuppdrag åt dig och du ger dem kontanter. De brukar vara lite billigare. Leta upp ett område med många somalier och du hittar en sådan butik.
Citera
2012-03-30, 11:48
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azarashi
Kan man fortfarande betala en räkning (t ex Klarna) med kontanter över disk på svenska banker eller hänvisar dom alltid till Internetbanken? Om det är möjligt - i sådana fall, vad kostar det (extra)?
de flesta banker som har kontanthantering har någon sådan tjänst, som dock kostar ganska mycket. Dock Forex-bank/växlingskontor har denna tjänst också och de är billigare om jag minns rätt.
Citera
2012-03-30, 11:53
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
de flesta banker som har kontanthantering har någon sådan tjänst, som dock kostar ganska mycket. Dock Forex-bank/växlingskontor har denna tjänst också och de är billigare om jag minns rätt.

Tyckte jag såg någon annons för någon vecka sen där Forex skyltade med sin "rekordlåga" kostnad 30-40 :- / räkning
Citera
2012-03-30, 12:00
Medlem
refrs avatar
10 spänn på Swedbank för att föra över till personkonto, tycker inte att det borde vara något dyrare för en räkning, men vad som helst för att mjölka pengar antar jag.
Citera
2012-03-30, 12:11
Awaiting Email Confirmation
ok, tack
Citera
2012-03-30, 13:08
Medlem
Al Gores avatar
Butiker som har avtal med kassagirot kan utföra betaluppdrag för 35:-/avi.
Kolla efter närmaste butik på www.kassagirot.se
Citera
2012-03-31, 09:54
Medlem
TripleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al Gore
Butiker som har avtal med kassagirot kan utföra betaluppdrag för 35:-/avi.
Kolla efter närmaste butik på www.kassagirot.se

Kassagirot is the shit !!!!11
Citera
2014-08-05, 20:51
Medlem
kan man gå in i en bank och betala en räkning med kortet eller måste det vara kontant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in