Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-03-29, 17:33
Medlem
roflmaooos avatar
Är detta möjligt?
Eller är det någon som vet min lösenord hit och på facebook?

Och om då Flashback varit inne på min Facebook. varför och hur?
Citera
2012-03-29, 17:34
Medlem
ICanHass avatar
Vad menar du nu egentligen?
Självklart har inte Flashback tillgång till ditt Facebookkonto, hur skulle det gå till hade du tänkt?
Citera
2012-03-29, 17:37
Medlem
roflmaooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas
Vad menar du nu egentligen?
Självklart har inte Flashback tillgång till ditt Facebookkonto, hur skulle det gå till hade du tänkt?

Inte fan vet jag, varför tror jag frågade.

så då är det antagligen någon som fått tag i mitt Nick + pass + facebook info :S
Citera
2012-03-29, 17:44
Medlem
Lejdbanans avatar
Har någon skrivit något här eller på facebook med dina användare? isf vad? om man får fråga.

hur kom du fram till denna slutsats? Den info du delar med dig är inte direkt givande, det kan ju lika väl vara en vän till dig. Flashback är stort och jag tror absolut inte att det är Flashback admin som gjort det mot dig.
Citera
2012-03-29, 17:46
Medlem
epost72s avatar
Hur yttrar det sig då?

Du har inte råkat dela med dig av någon länk från Flashback?
Längst ned i trådarna finns ju "Dela med dig" inte för att jag vet hur det fungerar iofs.
Citera
2012-03-29, 17:47
Medlem
roflmaooos avatar
de hade skrivit på facebook om mina trådar här på flashback. men lixom. det finns inte någon på Facebook som ens vet vad jag nickar på Flashbak :S
Citera
2012-03-29, 17:49
Medlem
lamehaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflmaooo
de hade skrivit på facebook om mina trådar här på flashback. men lixom. det finns inte någon på Facebook som ens vet vad jag nickar på Flashbak :S

Jo, uppenbarligen.
Citera
2012-03-29, 17:51
Medlem
roflmaooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Jo, uppenbarligen.

... so it's YOU!
Citera
2012-03-29, 17:55
Medlem
ICanHass avatar
Citat:
Inte fan vet jag, varför tror jag frågade.

så då är det antagligen någon som fått tag i mitt Nick + pass + facebook info :S
Ja, då kanske du ska ta och förklara vad du menar då
"Flashback är inne på min Facebook" är ju inte direkt det klaraste uttrycket jag hört...
Citera
2012-03-29, 17:57
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Blir det inte lite så att du nu bekräftar något som du kunde dementerat?
Citera
2012-03-29, 18:04
Medlem
roflmaooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Blir det inte lite så att du nu bekräftar något som du kunde dementerat?

Asså jag är ju inte rädd för vad jag skrivit här. Många vet vad jag håller på med. Det är mer att någon har mitt lösenord till Facebook och eventuellt här på Flashback då. Och att inte ni/admin inte har åtkomst till Facebook så har förmodligen någon annan min lösenord hit
Citera
2012-03-29, 18:08
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Citat:
Asså jag är ju inte rädd för vad jag skrivit här. Många vet vad jag håller på med. Det är mer att någon har mitt lösenord till Facebook och eventuellt här på Flashback då. Och att inte ni/admin inte har åtkomst till Facebook så har förmodligen någon annan min lösenord hit
Jag förstår inte riktigt vad du menar, eftersom du uttrycker dig extremt luddigt.

Hur som helst... Folk kan ju läsa det du skrivit här, utan att behöva ditt lösenord. Det är inte så att du varit oförsiktig, dvs. skrivit något här på Flashback, som fått de som skrivit om dina trådar på Facebook att dra kopplingar till din riktiga person?

EDIT: Vänta lite... Du menar att någon har kommit åt ditt Facebook-konto och använt det för att skriva om de trådar ditt Flashback-konto har skapat? Förstår jag dig rätt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in