Nu får du misstolka mig rätt här, jag säger inte det här för att vara elak.
Men du har inte funderat på att skjuta på det här med körkortet lite om du känner dig så nervös efter 18 lektioner?
Alla är nervösa när de lär sig att köra bil, för att inte prata om när man ska köra upp, men det låter som att du har det riktigt jobbigt om du känner likadant efter så mycket körning.
Men om man ska vara positiv:
Känner du inte att det går lite lättare för varje gång?
Som du säger så släpper ju nervositeten lite när du väl kommer iväg, är det just start/stopp som känns jobbigt?
Ta med dig någon polare med körkort och bil och åk upp på någon enslig parkering utanför stan och öva, öva, öva! Så länge du håller dig på parkeringen (Och inte börjar köra runt som en tok för att det är roligt...

) och det inte finns folk i närheten så är chansen minimal att du får några som helst problem med lagen.
Ställ upp koner eller någonting som du kan starta/stanna vid, och upprepa det tills det sitter.
Självklart ska du även prata med din körskolelärare om detta, men det antar jag att du redan gjort.
Som jag sade tidigare så är alla nervösa i situationer när det händer mycket samtidigt (Det tog mig ett tag att våga fickparkera på en smal gata med bilar bakom mig kan jag säga) i början, och det borde släppa med tiden