2012-03-28, 23:11
Medlem
Sitter här med lite popcorn och dricker ett glas O'boy. När smakerna samlas i munnen smakar det jordnötter.

Någon som känner igen sig eller har fått liknande upplevelser?
Citera
2012-03-28, 23:19
Medlem
D-MONTANAs avatar
OLW grill chip + två rutor marabou choklad! Nuff Said'
Citera
2012-03-28, 23:20
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-MONTANA

O dear god yes! Så jävla gött är det.

Annars så kan du köpa jordnötssmör o dra popcornen i det, men va varsam med mängden jordnötssmör.. Det är gött.
Citera
2012-03-28, 23:24
Medlem
Citat:

Det måste jag pröva! Smakar det bara ''chips/choklad gott'' eller blir det en helt ny underbar smak?
Citera
2012-03-28, 23:29
Medlem
B.U.L.L.F.R.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0sen
Det måste jag pröva! Smakar det bara ''chips/choklad gott'' eller blir det en helt ny underbar smak?
Det blir en helt gudomlig smak
Citera
2012-03-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
O dear god yes! Så jävla gött är det.

Annars så kan du köpa jordnötssmör o dra popcornen i det, men va varsam med mängden jordnötssmör.. Det är gött.

Mängden är inga problem Man lever bara en gång! Fler tips?
Citera
2012-03-29, 07:23
Medlem
HjBoYs avatar
Finns mycket sådant en rolig sak till att testa! Häll upp pepsi i ett glas ca 75% pepsi & 25 % rödvin då smakar det DR PEPPER! =D haha... brukar köra på den ^^

Även 50% påskmust & 50& röd mjölk ihop med lite socker att blanda är klockrent & påminner om något jag ej kan beskriva =P men gött!

känner igen den kombon du upplevde att de smakar jordnötter med!
Citera
2012-03-29, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HjBoY
Finns mycket sådant en rolig sak till att testa! Häll upp pepsi i ett glas ca 75% pepsi & 25 % rödvin då smakar det DR PEPPER! =D haha... brukar köra på den ^^

Även 50% påskmust & 50& röd mjölk ihop med lite socker att blanda är klockrent & påminner om något jag ej kan beskriva =P men gött!

Hahaha, FuuuuuUuUuuuu!!!!! vad äckligt det där var!
Ville testa det i vetenskapens namn. =P
Citera
2012-03-29, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HjBoY

Det här måste jag testa! Även om du inte är helt seriös(?)
Citera
2012-03-30, 11:00
Medlem
Doppa original lättsaltade potatis chips från olw, estrella eller gärna pringles i nutella. Ostbågar i nutella är också gudomligt. Man bör dock låta nutellan smälta lite för bästa doppkapacitet.
Citera
2012-03-30, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Doppa original lättsaltade potatis chips från olw, estrella eller gärna pringles i nutella. Ostbågar i nutella är också gudomligt. Man bör dock låta nutellan smälta lite för bästa doppkapacitet.
Kan tänka mig att det är gott! Får ta en helg till alla dessa experiment!
Citera
2012-03-31, 09:36
Medlem
Prowler-s avatar
Citat:

Den bästa smakkombinationen i världen! (Fast jag föredrog ju iofs Estrellas Grillchips, åtminstone innan dom blåste mig med Grillringar) Men i alla fall, grillchips och mjölkchoklad har varit min slklara snacksfavorit så länge jag kan minnas, äntligen hittar man en människa med lika skum smak som en själv. Frugan tycker jag är dum i huvet som äter det, medan hon själv sitter och mumsar chilinötter med Polly. :s DET är en kombination jag inte riktigt får kläm på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in