2012-03-28, 16:25
Medlem
Bullsquids avatar
Åkte nyss fast med ikto, etizolam, mxe och möjligen sub i kroppen (från dagen innan)
kunde tyvärr inte pissa så fick åka o ta blodprov, fan vad de stack mej många ggr

Vad tror ni dessa böter går på?
Har en inkomst på 8000 för f-kassan

Har tidigare en hel del ringa brott på mej men inget mer än så

Nu var det ett tag sedan jag fick böter så har glömt vad de brukar ligga på

Sen undrar jag om det finns alternativ att delbetala en bot då min ekonomi är mycket dålig.
Citera
2012-03-28, 16:27
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Åkte nyss fast med ikto, etizolam, mxe och möjligen sub i kroppen (från dagen innan)
kunde tyvärr inte pissa så fick åka o ta blodprov, fan vad de stack mej många ggr

Vad tror ni dessa böter går på?
Har en inkomst på 8000 för f-kassan

Har tidigare en hel del ringa brott på mej men inget mer än så

Nu var det ett tag sedan jag fick böter så har glömt vad de brukar ligga på

Sen undrar jag om det finns alternativ att delbetala en bot då min ekonomi är mycket dålig.
uppskattningsvis 1500 + 500 B.O-jouren.. När jag hade lika mkt inkomst och åkte på´t fick jag så mkt böter, men det kan ju säkert variera..
Citera
2012-03-28, 20:26
Medlem
Böter? Jag blevdömd för narkotabrott när jag hade 5 narkotikaklassade droger i kroppen. Fick skyddstillsyn i 3 år och behövde gå och pissa i ett år plus 500pix till brottsofferjouren! Jag undrar vad de skulle med mina pengar då jag inte hade skadat något offer!
Citera
2012-03-28, 20:29
Medlem
Bullsquids avatar
Då måste du haft en del allvarligare brott på dej som innan
jag har bara ringa brott narkotika och nåt snatteri

påverkad av narkotika räknas alltid som ringa brott oavsett mängder du tagit och är alltid böter som gäller där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in