Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-03-12, 02:44
Bannlyst
Vill bara påtala att det här förekommit en diskussion om OT/trams-inlägg från moderatorers sida som blivit censurerad á la Nordkorea. Troligen raderas även detta... suck...
Citera
2005-03-12, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyLowlife
Vill bara påtala att det här förekommit en diskussion om OT/trams-inlägg från moderatorers sida som blivit censurerad á la Nordkorea. Troligen raderas även detta... suck...

ja jag tror du skrev att Tim_hedlund hade 93 OT/trams-posts av senaste 100 posts
Citera
2005-03-12, 03:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g0d
ja jag tror du skrev att Tim_hedlund hade 93 OT/trams-posts av senaste 100 posts

Det stämmer - enligt min egen (iofs högst subjektiva) klassifikation. Men, men - inget personangrepp eller dylikt - ändå för magstarkt för censuren. Troligen HMH: hets mot Hedlund.
Citera
2005-03-12, 10:51
Medlem
phreakdentas avatar
Persnligen raderar jag aldrig O/T inlägg, tycker de har sin charm. Lite ironiskt att flera inlägg i den här tråden har blivit raderade.
Citera
2005-03-12, 11:19
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Persnligen raderar jag aldrig O/T inlägg, tycker de har sin charm. Lite ironiskt att flera inlägg i den här tråden har blivit raderade.

Vem har gjort det?

Vad är det för ett as som inte kan skriva en rad om det?

Är det 'oof topic' att notera att en moderator är en tramsare av stora mått?

Skärpning nu för fan!!!!
Citera
2005-03-12, 15:05
Bannlyst
usch för att ta bort ort inlägg som ger tråden humor, se exempelvis tubsockorna i fannytråden

Har flashback aldrig funderat på att bli ett mer demokratiskt forum och inte ett mer dikatoriskt forum?
Citera
2005-03-13, 04:14
Medlem
Nikolajevitjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbonow
usch för att ta bort ort inlägg som ger tråden humor, se exempelvis tubsockorna i fannytråden

Har flashback aldrig funderat på att bli ett mer demokratiskt forum och inte ett mer dikatoriskt forum?

Demokrati har den stora bristen att där gäller vad opinionen (som inte har möjlighet att vara väl informerad i alla frågor) vill ha och inte alltid vad som är lämpligast. Men jag håller med om att många oneliners tillför viss charm, men ibland går det lite väl från ämnet.
Det är svårt att dra gränsen så det blir riktigt bra.

Jag ser nu att detta inlägg tillför absolut ingenting till debatten mer än att jag möjligen försvarar att det bör fortsätta vara som det är med möjligen tydligare regler om vad som är tillåtet var.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in