2012-03-27, 23:11
Medlem
Tog just 20 mg och efter ca 10 min känner jag mig lurig och svajig i huvudet. Törsten börjar komma med, och snart upp å svaja mot toan efter vatten. Ska det gå så fort eller står hjärnan på stand by?
Citera
2012-03-27, 23:17
Medlem
20 mg stilnoct..ja den är snabbverkande. Det är en insomningstablett med snabb men kortvarig effekt.
Citera
2012-03-27, 23:23
Medlem
Tycker den verkar väldigt fort ibland så det blir sjögång. Men trodde inte att de hann lösa upp sig på så kort tid..
Citera
2012-03-27, 23:28
Bannlyst
LIgger man inte ner 10 min efter man har tagit den så händer dumheter.

Stilnocttomten kommer och tar de kvarvarande tabletterna tex!
Citera
2012-03-27, 23:55
Medlem
Jag har fått ur på recept ett par gånger, kommer ej ihåg hur starka men de har aldrig gett någon effekt. Läkaren sa åt mig att ta två när jag klagade på att de inte fungerade den senaste gången men det bet fortfarande inte. Det var säkert 10 år sedan.

Jävla skit piller enligt mig.!
Citera
2012-03-28, 19:15
Medlem
Stillistomten är en riktig buse, han har hittat på mycket konstigt när jag sovit..
Citera
2012-03-28, 21:50
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRA516
Tog just 20 mg och efter ca 10 min känner jag mig lurig och svajig i huvudet. Törsten börjar komma med, och snart upp å svaja mot toan efter vatten. Ska det gå så fort eller står hjärnan på stand by?

Har du fått hög tolerans så du kräver 20 mg? Själv så kände jag av inom tio minuter, euforin och den sköna stilnoctlogiken satte igång, mådde hur bra som helst. Man ska passa sig dock för att sitta vid datorn, smsa och sånt :P kan sluta med att man vaknar och ser att flera kartor är tomma och att man spytt ner hela huset och skrivit skumma saker på facebook.
Så illa har det aldrig gått för mig, men finns en del roligare och en del skräckhistorier här på flashback :P
Citera
2012-03-29, 15:41
Medlem
Aldrig haha.
Citera
2012-03-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
Har du fått hög tolerans så du kräver 20 mg? Själv så kände jag av inom tio minuter, euforin och den sköna stilnoctlogiken satte igång, mådde hur bra som helst. Man ska passa sig dock för att sitta vid datorn, smsa och sånt :P kan sluta med att man vaknar och ser att flera kartor är tomma och att man spytt ner hela huset och skrivit skumma saker på facebook.
Så illa har det aldrig gått för mig, men finns en del roligare och en del skräckhistorier här på flashback :P

Hmm...hög tolerans... Har käkat dessa i 8 år men blandar med proppar. Beroende på mängd proppar och dagsform så fungerar 10 mg bra men då jag ofta vaknar och har ångest och inte kan somna om höjde läkaren till 15 mg noct för att jag inte ska käka stessar. Och eftersom det är skönare att nån "släcker lampan" åt en så sätter jag gärna i mig 15-20 mg. Har dock inte sett på det som hög tolerans på det sättet, men den tog så du har säkert rätt
Citera
2012-03-29, 23:52
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Hmm...hög tolerans... Har käkat dessa i 8 år men blandar med proppar. Beroende på mängd proppar och dagsform så fungerar 10 mg bra men då jag ofta vaknar och har ångest och inte kan somna om höjde läkaren till 15 mg noct för att jag inte ska käka stessar. Och eftersom det är skönare att nån "släcker lampan" åt en så sätter jag gärna i mig 15-20 mg. Har dock inte sett på det som hög tolerans på det sättet, men den tog så du har säkert rätt

Får du inga konstiga effekter? Missbrukade aldrig det för att bli hög, men tog 20 mg och hörde som körer som sjöng (har inte haft nån psykos nånsin) en annan gång när jag tog 15 mg hade jag målat badrumsspegeln med tandkräm :P och massa såna där skumma saker. Livsfarligt att sätta sig vid datorn eller börja smsa folk fast det är en sån underbar känsla med stilnoct :P
Skönt att du inte blivit så jätteberoende, jag fick skitmycket ångest dagen efter när jag tog stilnoct, skitdålig (bokstavligen) i magen. Var så beroende att hela mina dagar bestod av att jag längtade till kvällen och nästa stilnoct :P
Citera
2012-03-30, 14:26
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Stillistomten är en riktig buse, han har hittat på mycket konstigt när jag sovit..
HahahahahaHahaha. Fyfan
Aah Stillistomten har besökt mig ett flertal gånger kan jag säga.
Han tog även mina byxor och la dom i papperskorgen, tror han snodde polkagrisar från grannlägenheten också. Jävla tomte asså!
Citera
2012-03-30, 16:12
Medlem
har använt stillnoct i över 14 år nu och har inte fått särskillt hög tolerans,fick mycket högre tolerans av imovane och Zoplikon. Nuförtiden tar jag dem inte varje kväll dock, men i ett par år i rad tog jag dem varje natt. Tycker 30- 40 mg + alkohol ger en skönt rus, dock får man minnesluckor av det. Det värsta jag gjort påverkad av Stillnoct är att jag välte ett klyvt piano,(tangenterna är borttagana för att man ska kunna spela på pianots strängar) på något sätt snubblade jag över sladden från datorn och ramlade mot pianot som sedan med ett brak välte i golvet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in