2012-03-27, 17:31
Medlem
Det är så att varje gång jag startar windows 7 update så står det att jag har 31 viktiga uppdateringar att installera, jag trycker på ''install'' knappen och så börjar den att installera men efter cirka 30 sek så fryser den.
Det står 0kb downloaded och 0%, jag har startat om datorn och prövat flera gånger men det funkar fortfarande inte.
När den frysit måste jag stänga ner processen genom aktivitetshanteraren.
Någon ide om vad som kan vara felet eller om hur det kan fixas?
Tack i förväg
Citera
2012-03-27, 17:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Du nämner 31 st uppdateringar under Update. Vad händer om du ta te.x 3 st uppdateringar istället för alla 31 st? Uppstår detta även om du tar några stycken uppdateringar åt gången?
Citera
2012-03-27, 17:58
Medlem
Nu så startas in ens update, innan update programmet ens hunnit starta så fryser den ett tag sen så står det utforskaren har slutat funka.............
Citera
2012-03-27, 18:16
Medlem
Nu funkar den igen och jag har valt 3 uppdateringar istället för alla, nu så laddas den bara och inget händer den stannar på 0kb och 0% men den fryser iaf inte.
Citera
2012-03-27, 18:29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Ta några i taget. Se om det kan hjälpa dig. Det kan vara allt ifrån ditt bredband till Microsofts server som orsakar sirap. Men låt det gå en stund, se om trafiken kommer igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in