2012-03-26, 22:17
Medlem
Hej, just nu är det så att vid 16.00 tog jag 2 st xanor 1mg "de blå små" för första gången, efter det tog jag 300mg Tram, tram har jag tagit ofta sådet är lungt. När jag kommer hem vid 22.00 så säger min pappa in o pissa, jag ser att det är stickor som kollar thc benzo osv, det ända jag käkat är tram fram tills idag då jag käka 2 st xanor 1mg, tdn är inga problem men jag oroar mig över benson. Jag sa att jag inte kunde pissa just nu, kan nog dra ut på det tills imorgon vid samma tid, (om jag har tur tills iöverimorgon).

Vad kan jag göra för att skynda att benson går utt min kropp så snabbt som möjligt !!! Hjälp!

Alla svar uppskattar

TACK!
Citera
2012-03-26, 22:22
Medlem
Vad är pisseprov?
Varför ska din pappa tvinga dig att pissa?
Citera
2012-03-26, 22:27
Medlem
CristDaFists avatar
18 års gräns här. Såvida du inte kan skjuta upp det en längre tid så är du körd. En snabb googling visade 6-12 timmar halveringstid om det nu stämmer.
Citera
2012-03-26, 22:36
Medlem
Jag är 18 år, min pappa tvingar mig att pissa, han är strikt säger ej emot, hur lång tid behöver jag på mig ?
Citera
2012-03-26, 22:37
Medlem
Förstår mig inte på det med halveringstid, så betyder det att det är ute efter 12 timmar eller vadå ?
Citera
2012-03-26, 22:52
Medlem
muskelns avatar
Fuska på provet då, svårare än så kan det ju inte va.
Citera
2012-03-26, 22:57
Medlem
ursäkta för min okunnighet men hur kan jag göra det, jag har stickorna till hands just nu, kan jag förstöra dem utan att det syns så det inte visar imorgon? Eller något liknande?
Citera
2012-03-26, 23:19
Medlem
Nej du... det tar flera dagar innan du är så pass ren att det inte syns på multisticka (men dom är iofs så pass opålitliga att det är som att singla slant).
Fast med tanke på att du är myndig eller? (ska man vara för att va medlem på fb) så kan han inte tvinga dig till någonting.
Citera
2012-03-26, 23:20
Medlem
be någon polare att pissa åt dig eller kan dom kolla sånt?
Citera
2012-03-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sackee
Förstår mig inte på det med halveringstid, så betyder det att det är ute efter 12 timmar eller vadå ?
Halveringstid betyder att efter t.ex 12 tim så fins hälften av den intagna dosen finns kvar i kroppen,
man brukar generalisera och säga att det krävs c:a 5-6 halveringstidscykler för att man ska anses vara "ren"
Citera
2012-03-27, 00:35
Medlem
muskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sackee
ursäkta för min okunnighet men hur kan jag göra det, jag har stickorna till hands just nu, kan jag förstöra dem utan att det syns så det inte visar imorgon? Eller något liknande?
Drick 2-3 Liter vatten 2 timmar innan du ska ta provet, helst ska du pissa en gång innan du kör provet efter du har druckit allt vatten.

Pissa i toaletten först sen går över till stickan för att inte få med det "första urinet" och se även till att avsluta i toan då "skräpet" kommer ut mest i början och slutet.

https://www.flashback.org/t357231

http://www.erowid.org/psychoactives/...g_info10.shtml

OBS: Jag kan även tillägga att jag inte har en aning om det är lika lätt att fuska med benso i urinet som det är med thc, sök runt lite och kolla hur svårt det är.
Lycka till.
Senast redigerad av muskeln 2012-03-27 kl. 00:37.
Citera
2012-03-27, 00:52
Medlem
Daschniels avatar
Enkelt. Ta din väns piss eller fyll på med toavatten efter någon annan i familjen har varit på toa och gjort nummer ett. Om du har ett dygn på dig kan du ringa din närmaste vän du vet är ren och säg att du MÅSTE ha en 50cl flaska med lite urin i. Säg att han itne ska ställa frågor och inte säga något heller.

Vet inte hur lättlurad din farsa är, men skulle säkert gå om du pissade på utsidan av koppen eller pissade så att det "rann ur" samtidigt som du har vatten i den, ha lite cvitamin i när du håller på. Ta typ en fjärdedels c-vitaminbrus. Finns på apoteket. Alltså fjärdedels tablett, inte paket!! då blir det skum så det heter duga. Fast det lär lukta citron, ta något gult bara. Karamellfärg? Kör ner fingret och dra runt.

Vad är det man brukar säga? "Luktar det piss, ser ut som piss så är det nog också piss"

Jag tror inte att din far har konspirationsteorier och tror att du gjorde ovanstående av dte jag sa. Pissa ner hela koppen om du måste och torka sedan av den, lite piss på handen dör du inte av.

Tror inte stickor ser om det är urin eller inte, beror väl på hur hightech dom är. Brukar väl stå att testet är "invalid" om man fuskar med pissen. Därför är det nog bättre med en polares, men din farsa kanske inte kan läsa av dem så har du tur funkar min plan.

Lycka till, och eftersom du är 18 kan du säga åt farsan din att han inte kan testa dig hit och dit utan du har din egna vilja och är en myndig person. Oavsett vad är han försörjningsskyldig dig tills du är 21, om du går i gymnasiet alltså. Då kan fargubben din inte göra ett piss.. höhö.

Köp dig mer tid bara, vägra och säg fan du får lita på mig, skulle aldrig hålla på och knarka. Det är ju förfan för loosers! (du vet, pksnack. Snacka inte om knark, låtsas inte som att du vet något om det. Ta ALDRIG upp det du, och ser du någon som ser lite sämre klädd ut så säg till farsan "fan han där är nog en jävla knarkare, tycker lite synd om dem som gått ner sig i skiten." eller liknande. Få han att tro att du är den värsta pkhora som finns. Det värsta är att han antagligen kommer att köpa det om du inte betér dig som en riktig flummare redan. Lycka till.

Edit: har hört att aspirin ska sänka dina värden.
Annars är det säkert andra sätt som funkar att "sabotera" stickan på. Går det att öppna den? Har du silikonspray / silikon på tub nära? Ta ett tunt jävla lager på "mätdelen" och testa .. Lär inte funka. Annars kan du råka vara lite "fumlig" och tappa och råka ha av provet... då tjänar du en del tid, om inte far din läser tråden och öppnar garderoben med urinprovsteknikscentral som ser ut som FBIs högkvarter.
Senast redigerad av Daschniel 2012-03-27 kl. 00:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in