• 1
  • 2
2012-06-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Leta

Var ska jag leta d? lngt ut p tunnelbane linjen? eller finns det gngavstnd frn centrala bcn?
Citera
2012-06-27, 18:35
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Var ska jag leta d? lngt ut p tunnelbane linjen? eller finns det gngavstnd frn centrala bcn?
Flera vgar har beskrivits i trden.

Vitaminpillret: din tuffhet gjorde min dag, sga leta till ngon kort koncist och argt nr vgar beskrivits en bit upp. Wow!
Citera
2015-02-03, 10:05
Medlem
Ngon som vet om det finns ngon godsyard som r lugn o kra i barcelona trakten eller ? r i barcelona lite till och frn o vart ute o scoopat mycket men bara layups fr pendlar etc, o snna suicide missions kan man inte kra varje gng. vore najs om det fanns ngon godsyard nnstans man kunde st o chilla vid p dagen o kladda lite med en kall brs i solen !
Citera
2015-02-03, 10:30
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingochris
Ngon som vet om det finns ngon godsyard som r lugn o kra i barcelona trakten eller ? r i barcelona lite till och frn o vart ute o scoopat mycket men bara layups fr pendlar etc, o snna suicide missions kan man inte kra varje gng. vore najs om det fanns ngon godsyard nnstans man kunde st o chilla vid p dagen o kladda lite med en kall brs i solen !

Jag rekommenderar dig att ka lite utanfr Barcelona, frslagsvis till Viladecans eller Badalona. Vill du ha tips och rd gllande graffiti s r en bra id att frga personalen eller kunder inne i Montana-butiken.
Citera
2015-02-03, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Jag rekommenderar dig att ka lite utanfr Barcelona, frslagsvis till Viladecans eller Badalona. Vill du ha tips och rd gllande graffiti s r en bra id att frga personalen eller kunder inne i Montana-butiken.

i Viladecans finns det inget annat n vggar ju, dr har man varit ett par gnger . nu re gods jag re ute efter . men tack ska hra m dom p anden o mtn butiken.
edit : i badalona finns det inte mycket gods heller vad jag vet, har inte scannat hela byn men inte stt ngot dom gngerna jag vart dr ute o kollat, har vnner t det hllet s man har end vart dr o glott endel
Senast redigerad av Kycklingochris 2015-02-03 kl. 11:04.
Citera
2015-02-03, 11:07
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingochris
i Viladecans finns det inget annat n vggar ju, dr har man varit ett par gnger . nu re gods jag re ute efter . men tack ska hra m dom p anden o mtn butiken.

Som sagt s r det bttre att du sker dig utt. Frga om Badalona, Sabadell, Terrassa eller L'Hospitalet de Llobregat. Jag kan inte garantera dig att det r s enkelt att mla som du nskar, men det kanske finns ngon annan som kan frse dig med den informationen. "Tren de carga" heter godstg p spanska.

I vrigt har jag ingen aning om vart jag kan tnka mig att det finns en uppstllningsyard fr godstg. Det finns betydligt fler dr Renfe och TMB str.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in