Som tjej som dumpat pojkvänner tänkte jag svara på detta.
Till en av dem sade jag vid ett tillfälle att "man vet aldrig hur framtiden ser ut"... enbart för att jag tyckte synd om honom. När jag senare på kvällen tänkte efter insåg jag att det är inte snällt eftersom det inte fanns en liten chans på jorden att det skulle kunna bli vi igen.
efter det ändrade jag attityd, dels på grund av hur hans reaktion blev, han började skicka sms och ringa och bli klängig. Jag hade gett honom hopp.
Precis som i filmen dum dummare.
När hon säger till Jim carey att han har en chans på miljonen, och han blir helt lyrisk. "So there is a chance!"
Du vill så gärna tro att det ska finnas den där lilla chansen, men jag tror inte det, speciellt om hon har plockat bort spåren efter er... Då har hon nog funderat klart tror jag, många tjejjer (jag och min väninnor) funderar ett bra tag innan vi säger att vi ska ta en paus och fundera.
Sen till det positiva, jag har en fantastisk pojkvän som jag har lite turbulent med emellanåt som jag hade paus från i några dagar. Jag klarade inte många dagar innan jag insåg att jag inte kan "leva utan honom" och själv kröp på mina bara knän för att få hans förlåtelse för att jag är en så dramatisk tjej emellanåt.
Nu gav jag dig hopp igen, men tänk på att alla förhållanden är unika och om jag vore du skulle jag kräva en förklaring till det uttrycket. Det finns inget sexigare än en man som säger ifrån.
Ring henne och säg att du vet verkligen inte vad hon håller på med!? efter 2 år har du rätt att veta. Säg att du vill inte höra en massa trams och att hon ska vara rak och ärlig. Säg till henne att hon sade "man vet aldrig vad som händer i framtiden". Vad menade du med det? Ställ henne mot väggen och fråga om hon känner så nu eller om hon bara spekulerar (för att inte krossa ditt hjärta totalt)? Du har all rätt i världen att veta. Så du kan slippa grubbla. Säg till henne att bryr hon sig lite om dig så ska hon var 100% ärlig hur ont det än gör. Bli förbannad vet jag!!
kanske hade ni det för bra... (tråkigt) som gör att hon tröttnade?
Lite drama gillar många av oss kvinns.