• 1
  • 2
2012-03-26, 17:25
Medlem
Alltings avatar
Bensin är verkligen inte ett bra val om man nu absolut måste knarka. Många ämnen framkallar hallucinationer när de förtärs i doser som är potentiellt livsfarliga. Är inte så duktig på lösningsmedel men bensin är garanterat skadligt att inhalera och kan leda till kemisk lunginflammation och organsvikt samtidigt som hjärnceller bara tja då liksom...

Tippex är en liten hemlighet. Innehåller rejäla doningar. Thinnersniffare och limpundare tillhör nog kategorin man sammankallar om det är riktigt skarpa intellekt som behövs.

Kromspray och importerat fotolim är också fina och något för konnäsörerna. Undrar vad som sker först, ett svagt ögonblick och dålig impulskontroll eller brister det i kognitiv förmåga så man väljer lösningsmedel av alla möjliga berusningsmedel. Era föräldrar, tänk på era föräldrar...

Freon är kul tydligen och ett lika nyttigt alternativ. Luft på burk innehåller också något giftigt kul.

Eter är det enda som gäller om man gillar att lukta kemisk fabrik och självantända spontant. Eter går att dricka till och med.

Nu skärper ni till er och undviker nämnda produkter annars blir jag förvånad över att mitt försök till skadereducerande hos boffare i stället leder till produktundersökande och att giftinformationscentralen får frågor om hur mycket freon som är säkert och om tippex påverkar förmågan att se samtliga bokstäver i en mening.
Citera
2012-03-26, 17:55
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
Bensin är verkligen inte ett bra val om man nu absolut måste knarka. Många ämnen framkallar hallucinationer när de förtärs i doser som är potentiellt livsfarliga. Är inte så duktig på lösningsmedel men bensin är garanterat skadligt att inhalera och kan leda till kemisk lunginflammation och organsvikt samtidigt som hjärnceller bara tja då liksom...

Tippex är en liten hemlighet. Innehåller rejäla doningar. Thinnersniffare och limpundare tillhör nog kategorin man sammankallar om det är riktigt skarpa intellekt som behövs.

Kromspray och importerat fotolim är också fina och något för konnäsörerna. Undrar vad som sker först, ett svagt ögonblick och dålig impulskontroll eller brister det i kognitiv förmåga så man väljer lösningsmedel av alla möjliga berusningsmedel. Era föräldrar, tänk på era föräldrar...

Freon är kul tydligen och ett lika nyttigt alternativ. Luft på burk innehåller också något giftigt kul.

Eter är det enda som gäller om man gillar att lukta kemisk fabrik och självantända spontant. Eter går att dricka till och med.

Nu skärper ni till er och undviker nämnda produkter annars blir jag förvånad över att mitt försök till skadereducerande hos boffare i stället leder till produktundersökande och att giftinformationscentralen får frågor om hur mycket freon som är säkert och om tippex påverkar förmågan att se samtliga bokstäver i en mening.
Du rablar upp alla dom här lösningsmedel/gasern men du glömmer att nämna lustgas Eter är det ända som gäller? Lustgas är inte hundra gånger nyttigare då?
Citera
2012-03-26, 18:17
Medlem
Indos avatar
Jävla muppar.. Vänta bara tills din "Flickvän" åker på en Hjärntumör,då är du inte sä jävla kaxig längre!
Citera
2012-03-26, 18:55
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Du rablar upp alla dom här lösningsmedel/gasern men du glömmer att nämna lustgas Eter är det ända som gäller? Lustgas är inte hundra gånger nyttigare då?

Jag misslyckades nog med poängen. Det är ju lösningsmedel allihopa typ... nyttiga som en taliban. Jag har svårt att uppfostra boffare men kan kanske förmedla hur depraverande lösningsmedel är. Lim och litauiska gatubarn.

Sluta boffa bensin eller avancera till att sniffa butangas. Om man vill kan man inhalera brandrök då blir man snabbt hjärnskadad alternativt dör av syrebrist.

Eller välj annat självskadebeteende. Vissa skär sig med rakblad, vissa jobbar på att bli anorektiker... välj och vraka. Bensinboffning, fungerar säkert också men syns inte lika snabbt så det är svårare för omgivningen att ingripa.

Slutar ni inte så ska..... äh.... vem fan tror man att man är... note to self, shut up.
Citera
2012-04-02, 23:10
Medlem
thinkagains avatar
Dude, det är SKITDUMT att boffa bensin, sluta upp med det omedelbart!
Citera
2012-04-02, 23:30
Medlem
Testade själv på detta ett par gånger under moppe åldern och har nu idag 10 år senare inte stött på någon dissoactiv drog som skjutit iväg mig djupare i kosmos.

Jag antar att jag inte behöver varna för toxiteten, bensin är sjukt ohälsosamt som ni säkert redan vet, men vad man däremot kanske bör varna för är att man inte alltid hamnar på särskilt trevliga platser under rusets gång och trotts att det kan röra sig om bara några få sekunder så kan det kännas som en evighet, tro mig, har själv tagit ett par vändor i Limbo! Syra och lustgas, släng er i väggen!

Höjer ett varningens finger, tycker definitivt ni skall skippa soppan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in