2013-08-30, 18:27
Medlem
ispiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikAntonsson
Är det någon med android som har ett bättre förslag än det förinstallerade "musikspelaren" för att lyssna på nedladdade Radio Framåt-program?

På min telefon (S2 galaxy) så stängs avsnittet ned om man sätter mobilen i "låst läge", vilket den inte gör med program som spotify och storytel.
VLC
Fungerar trots att skärmen är låst plus att du kan styra VLC utan att behöva låsa upp skärmen.
http://www.videolan.org/vlc/download-android.html
Citera
2013-08-30, 19:40
Medlem
vonRosensPokals avatar
För er med iPhone så kan jag rekommendera Apples egna "Podcaster"-app. Det bara att klicka på "Affär" och söka där, sen så prenumererar ni på alla avsnitt.
Citera
2013-08-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikAntonsson
Är det någon med android som har ett bättre förslag än det förinstallerade "musikspelaren" för att lyssna på nedladdade Radio Framåt-program?

På min telefon (S2 galaxy) så stängs avsnittet ned om man sätter mobilen i "låst läge", vilket den inte gör med program som spotify och storytel.

Pröva att installera Stream media player. Du klistrar bara in länken från avsnittet in till denna mediaspelare så ska det fungera.
Citera
2013-08-31, 00:29
Medlem
EzraPounds avatar
Ibland så ger man sig inte MrPhonk har efterlyst att de Bistra Herrarna uppmärksammar Chemtrailsfenomenet och ger mig en inte innan ni gör det. Lever själv på landsbygden och har tillsammans med min Fru och ett antal vänner undrat, vad i hela friden som sprejas över Himmelen. Jag betackar mig redan nu från Smogskadade Urbana människors och ett kompulsiv tskriande om "Foliehatt på" osv, av de som inte följer molnen/vinden/solens inverkan på Naturen .

Vore intressant om ni la i alla fall en kvarts intensivt surfande på seriösa forskares slutsatser om detta.Har att föga att göra med varken Rymdödlor eller Månlandningar.Snarare handlar det om vår framtid på planeten.

Foliehatten är avtagen, för Er skull
Senast redigerad av EzraPound 2013-08-31 kl. 00:33.
Citera
2013-08-31, 20:33
Bannlyst
Skriver du manus till nyhetssvepet själv Dan? Tycker att det är riktigt hög klass på det. Med lite studioskratt så hade det varit perfekt
Citera
2013-09-01, 07:37
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzraPound
Ibland så ger man sig inte MrPhonk har efterlyst att de Bistra Herrarna uppmärksammar Chemtrailsfenomenet och ger mig en inte innan ni gör det. Lever själv på landsbygden och har tillsammans med min Fru och ett antal vänner undrat, vad i hela friden som sprejas över Himmelen. Jag betackar mig redan nu från Smogskadade Urbana människors och ett kompulsiv tskriande om "Foliehatt på" osv, av de som inte följer molnen/vinden/solens inverkan på Naturen .

Vore intressant om ni la i alla fall en kvarts intensivt surfande på seriösa forskares slutsatser om detta.Har att föga att göra med varken Rymdödlor eller Månlandningar.Snarare handlar det om vår framtid på planeten.

Foliehatten är avtagen, för Er skull

Snälla börja inte prata inte om sådan skit. Då tappar jag hoppet. Månlandingen var nog.
Citera
2013-09-01, 17:51
Medlem
flummoxeds avatar
Det vore intressant om ni i radio framåt kunde få in era synpunkter på insändaren "Klassförakt är inte kompatibelt med folkgemenskapen" - och den efterföljande debatten på sidan i morgondagens program.

Länk till insändaren: https://www.realisten.se/2013/09/01/klassforakt-ar-inte-kompatibelt-med-folkgemenskapen/
Citera
2013-09-01, 21:44
Medlem
thelindgrennheros avatar
Dan hade rätt ang. Podkicker till android. Fungerar bra, oändligt mycket bättre än övriga tjänster som streamar RF.
Citera
2013-09-02, 13:15
Medlem
Blir det radio idag, och isåfall vad är det ni kommer tala om?
Citera
2013-09-02, 13:26
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Blir det radio idag, och isåfall vad är det ni kommer tala om?

Japp, det blir det. Vi kommer snacka bland annat Syrien, Lundsberg och vår syn på funktionshindrade/handikappade. Det blir även lite om Martin Luther King Jr. Och så måste vi nog kommentera Eskilstunakurirens borttagande av Jacobssons debattartikel.

Kommer införartikel på Realisten senare i dag.
Citera
2013-09-02, 13:29
Medlem
Obamas besök??
Citera
2013-09-02, 19:32
Medlem
kan ni inte mjölka Magnus på lite info om det nya klädesmärket han är inblandad i? Har dom tänkt att trycka mer kläder? när isåfall? Jävligt snygga tröjor så det vore synd om det bara är en engångs grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in