2012-10-01, 18:54
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
Vore intressant om ni kunde dela in programmet i två eller tre delar. 1 del där ni pratar om dagsaktuella händelser och en del när ni djup dyker ned i ett ämne där någon av har spetskompetens. Jag skulle t.ex tycka det vore intressant att få en djupare förklaring till vad som händer i Ungern idag. Jag har förstås läst en hel del från olika källor och förstår att de har sett vad en totalitär marxist makt kan göra men en historielektion varje vecka skulle jag uppskatta!

Tack för ett intressant program!

Tack för ett intressant förslag. Detta är något vi diskuterat och något vi strävar efter, vi vill överhuvudtaget få mer struktur i programmet. Det är på gång men vi låter det växa fram organiskt. Vi är fortfarande nybörjare!

En dryg halvtimme kvar till sändning!
Citera
2012-10-01, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Tack för ett intressant förslag. Detta är något vi diskuterat och något vi strävar efter, vi vill överhuvudtaget få mer struktur i programmet. Det är på gång men vi låter det växa fram organiskt. Vi är fortfarande nybörjare!

En dryg halvtimme kvar till sändning!

Jag håller faktiskt inte alls med. Jag tycker att det är bra när ni spårar ur helt från ämnena. Många saker går ju inte att prata om ur sitt sammanhang.

Kör hårt nu!
Citera
2012-10-01, 21:23
Medlem
tsews avatar
Hur tänker ni angående gäster? Jag förstår att det är svårt att lyckas bjuda in personer på grund av den smutskastningsprocess som då sätts igång, men det torde finnas vissa som inte bryr sig. Nationella radiostationer i andra länder är duktiga på detta, men det beror säkerligen på att det är "enklare" att vara nationalist i dessa länder.

Det vore trevligt att ha en gäst med en del av programmet, alternativt att göra ett extraprogram då någon av er samtalar/intervjuar en gäst. Jan Olof Bengtsson, för att nämna ett exempel. Han är framförallt rejält bildad och är förmodligen heller inte speciellt rädd att samtala med er.

Detta var endast lite tankar. Ett stort tack för avsnitten hittills, det är alltid en fröjd att lyssna på er.
Citera
2012-10-01, 23:45
Medlem
Glajjans avatar
Ta in Höglund som gäst och gör en personlig intervju.
Citera
2012-10-01, 23:49
Medlem
Kulturkampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan

Det tycker jag låter som ett riktigt bra förslag! Hade även varit intressant med intervjuer med andra nationalistiska ledare både i och utanför Sverige. Intervjun med Roberto Fiore var till exempel mycket intressant.
Citera
2012-10-01, 23:51
Medlem
Saoshyants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Ett mycket bra förslag om jag får säga det själv. Höglund måste synas och höras mer och många är nog nyfikna på honom.
Senast redigerad av Saoshyant 2012-10-01 kl. 23:54.
Citera
2012-10-01, 23:55
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturkampf
Det tycker jag låter som ett riktigt bra förslag! Hade även varit intressant med intervjuer med andra nationalistiska ledare både i och utanför Sverige. Intervjun med Roberto Fiore var till exempel mycket intressant.

En tanke är att i framtiden ha med en gäst i hela programmet (inte alltid, men ibland) som dels kan intervjuas, dels delta i diskussionerna och som folk också kan ringa in och ställa frågor till.

Förresten så finns senaste avsnittet att ladda ned på http://www.radioframat.se/2012/10/01/radio-framat-17/ -- där finns också intervjun med Hedlund som vi inte kunde spela upp på grund av teknikstrulet ikväll.
Citera
2012-10-02, 00:12
Medlem
tsews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
En tanke är att i framtiden ha med en gäst i hela programmet (inte alltid, men ibland) som dels kan intervjuas, dels delta i diskussionerna och som folk också kan ringa in och ställa frågor till.

Förresten så finns senaste avsnittet att ladda ned på http://www.radioframat.se/2012/10/01/radio-framat-17/ -- där finns också intervjun med Hedlund som vi inte kunde spela upp på grund av teknikstrulet ikväll.
Det låter som ett bra upplägg. Det är naturligtvis bra att ni har med personer inom den nationella rörelsen, men det jag efterlyser är personer som lägger mer vikt vid den intellektuella/idé-debatten, till skillnad från den politiska, om du förstår vad jag menar?
Citera
2012-10-03, 19:05
Medlem
Vore intressant att höra Jonas berätta om sin vandring till dagens politiska ståndpunkter. Hur mottogs det av familj och vänner t.ex?

En längre intervju med Höglund önskas även av denne lyssnare.
Citera
2012-10-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
Vore intressant att höra Jonas berätta om sin vandring till dagens politiska ståndpunkter. Hur mottogs det av familj och vänner t.ex?

En längre intervju med Höglund önskas även av denne lyssnare.

Ja, eller martin ekedahl....
Citera
2012-10-03, 22:19
Medlem
Gärna en intervju i veckan med någon profil och gärna lokala aktivister om deras arbete där m.m.
Citera
2012-10-04, 00:04
Medlem
tsews avatar
Instämmer med föregående.

Naturligtvis förstår jag att detta arbete tar mycket tid. Men om möjlighet fanns vore ett kortare intervjuprogram i veckan välkommet, precis som de övriga herrarna antytt. Veckorna mellan varje avsnitt är alltför långa. Så fort avsnittet är slut längtar man redan efter nästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in