Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Tycker ni ska sluta klaga på de geer i detta. Inte rimligt att begära att han ska ta sig från orkney till sverige för detta. Kostar ju dessutom 1000-tals kronor förutom tiden det tar och det förutsätter jag att han fått stå för själv i så fall.
Lite orolig för jonas hälsa, han verkar i princip alltid vara sjuk med något. Hoppas han inte lider av något allvarligt, annars borde han kanske se över sina vanor?
Ett bra avsnitt annars! Tycker alltid det är som intressantast när utvecklingen utomlands diskuteras, inte minst diskussionen om UKIP och BNP i förra avsnittet.
Jag köper ditt argument, och hade förmodligen sagt att jag håller med dig om det nu vore så att SVP styrde demos varannan vecka. Men nu är verkligheten inte sådan, nu är det 2, max 3(?) sammankomster per år, då bör man som ledande figur alltid delta (Ja, jag skriver medvetet ledande figur, då jag anser Radio Framåt vara så pass stort och opinionsbildande medium att det är ett utav de viktigaste organen inom SVP utan tvekan!).
Angående hälsan håller jag helt med dig. Väldigt ofta man hör att han är sjuk, tråkigt :/