2022-01-31, 18:58
Medlem
Offerviljas avatar
Dan, Magnus och Björn kommer i kvällens sändning att bjuda oss lyssnare på någon form av hets. En gång när jag var en liten fjortis så hetsade jag upp mig sexuellt på ett diskotek i staden Chania på ön Kreta. Äh, skojar och spexar bara med er. Måndagskvällarna är veckans höjdpunkt och jag älskar Kväll med Svegot-gänget mer än någonting annat här i världen. Jag är deras absolut största fan.

Direktsänd hets på bästa sändningstid:

https://www.youtube.com/watch?v=l56sOE_BHgI
Citera
2022-02-07, 15:22
Medlem
Enydrions avatar
Drog inte ett par av dem tillbaka till Tyskland?
Vad säger de om detta? Det är väl vådliga Corona åtgärder i Tyskland och de är väl inte vaccinerade, eller är de det?
Citera
2022-02-07, 19:25
Medlem
orgonits avatar
Ja, jag undrar också vilka av dem som för tillfället bor i Sverige. Björn har gjort det hela tiden, vad jag vet.
Hur ser det ut med de andra? Vem av dem är det som är gift med en tyska?
Citera
2022-02-07, 19:27
Medlem
Offerviljas avatar
Sluta förnedra mig och andra nationalister, Söderman. Det är inte ett dugg roligt när du och Samegrisen säger "musläjmerna" och "Ingrid var först". Stor och tjock äckelgubbe med jätteliten snopp! Du och Dan sålde er, din jävla fetmagris. Offervilja var först och är bäst!
Citera
2022-02-08, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Sluta förnedra mig och andra nationalister, Söderman. Det är inte ett dugg roligt när du och Samegrisen säger "musläjmerna" och "Ingrid var först". Stor och tjock äckelgubbe med jätteliten snopp! Du och Dan sålde er, din jävla fetmagris. Offervilja var först och är bäst!
Helt rätt. Offervilja var först.
Citera
2022-02-08, 10:10
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orgonit
Ja, jag undrar också vilka av dem som för tillfället bor i Sverige. Björn har gjort det hela tiden, vad jag vet.
Hur ser det ut med de andra? Vem av dem är det som är gift med en tyska?

Både Björn och Magnus bor i Älgarås. Vad jag förstått är de båda singel för tillfället, men jag kan ha missat något avsnitt i tvåloperan...

Dan bor återigen i Tyskland med tysk fru och barn.
Citera
2022-02-08, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Både Björn och Magnus bor i Älgarås. Vad jag förstått är de båda singel för tillfället, men jag kan ha missat något avsnitt i tvåloperan...

Dan bor återigen i Tyskland med tysk fru och barn.
Frändelöv har enligt MrKoll tagit sambon och flyttat till Mölnlycke och Björns gamla sambo har övertagit Frändelövs hus i Älgarås, så vi kan nog skrinlägga eventuella tankar på en återkomst i Svenskarnas Studio för Daniel.

Intressant är att både Magnus och Jonas De Geer har försvunnit från MrKoll. Båda finns emellertid kvar på Ratsit. Varför?

Det är en dokusåpa, bannemig.
Senast redigerad av Arkhamist 2022-02-08 kl. 10:30.
Citera
2022-02-08, 10:39
Medlem
orgonits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Frändelöv har enligt MrKoll tagit sambon och flyttat till Mölnlycke och Björns gamla sambo har övertagit Frändelövs hus i Älgarås, så vi kan nog skrinlägga eventuella tankar på en återkomst i Svenskarnas Studio för Daniel.

Intressant är att både Magnus och Jonas De Geer har försvunnit från MrKoll. Båda finns emellertid kvar på Ratsit. Varför?

Tack för svaret. Vad trist om Björns äktenskap tog slut!
Jättebra program igår!
Citera
2022-02-08, 10:39
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Frändelöv har enligt MrKoll tagit sambon och flyttat till Kungälv och Björns gamla sambo har övertagit Frändelövs hus i Älgarås, så vi kan nog skrinlägga eventuella tankar på en återkomst i Svenskarnas Studio för Daniel.

Ja det stämmer. Tack för sammanfattningen av tidigare säsong

Daniels inlägg på Svegotbloggen sedan oktober 2020 har visst minneshålats: https://www.svegot.se/kategori/sv-bloggen/

Men annars skrev han 15 december 2020:
Sex timmar kvar tillsammans, iallafall för denna gången. Många frågar (med all rätta) vad jag kommer göra i framtiden och det kan jag inte exakt gå in på, mer än att jag kommer informera er om detta närdet börjar närma sig. Jag kommer inte försvinna, det kan jag lova er.
https://web.archive.org/web/20210121060125/https://www.svegot.se/2020/12/15/det-borjar-brannas/

Vi väntar fortfarande på en uppdatering...

Ska vi gissa på att han inte är inbjuden till nostalgifesten för f.d. medarbetare i mars?
Citera
2022-02-08, 10:44
Medlem
orgonits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Dan, Magnus och Björn kommer i kvällens sändning att bjuda oss lyssnare på någon form av hets. En gång när jag var en liten fjortis så hetsade jag upp mig sexuellt på ett diskotek i staden Chania på ön Kreta. Äh, skojar och spexar bara med er. Måndagskvällarna är veckans höjdpunkt och jag älskar Kväll med Svegot-gänget mer än någonting annat här i världen. Jag är deras absolut största fan.

Direktsänd hets på bästa sändningstid:
Tack för att du länkade. Jag "tappade" det här gänget när de la ner Motgift och visste inte hur man lyssnar, Live.
Citera
2022-02-08, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Ska vi gissa på att han inte är inbjuden till nostalgifesten för f.d. medarbetare i mars?
Det där är faktiskt väldigt intressant och jag kommer att spänna öronen som fiolsträngar under sändningarna runt den där tioårsfesten. Undrar vilka gamla medarbetare man fortfarande kan prata med? Man har ju en märklig förmåga att göra sig ovänner med precis alla som passerar revy genom Dans olika projekt. Vilka kan tänkas fortfarande vilja dyka upp och gästspela i Det Fria Belizes arrangemang? Snus från Motgifttiden? Göteborgaren Jimmy som gjorde Passningen med Henrik? Det finns väl knappt några andra som lämnat i good standing, så att säga?
Citera
2022-02-08, 11:35
Medlem
Offerviljas avatar
Min högsta önskan i livet är att svenska nationalister ska sluta dra upp Ingrid Carlqvist hela tiden. Varje gång som Dan Eriksson, Magnus Söderman och Christoffer Dulny säger "Ingrid var först" eller "musläjmerna" så får jag en sådan obeskrivligt hemsk ångest. Dumrid & Bögrad-åren var så jävla plågsamma. Mer ensam än vad jag var då har ingen människa någonsin varit. Nu ska jag ta en paus från Radio Svegot, Det fria Sverige och de självmordshetsande tjockisgubbarna.

Återigen: Ingrid kallade sig själv för "den första vågens dissident" redan innan Dan och Magnus utsåg henne till vice ordförande i DFS. Varför hånade de inte henne då? Och varför i helvetes jävlar skäms inte de feta horgubbarna över hur de har uppfört sig och ber om ursäkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in