Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Tänk om det kan bli gamla motgift igen, det hade varit något.
Conrad är snäll, men jag-svag. Han kommer att finna sin plats hos Ingrid igen och cirkeln är sluten.
Det är lite trist att det inte blev något av svenskarnashus-projektet. Det blir för dyrt med 2-3 heltidsanställda och upplägget skrämmer bort människor. Ingen har lust att skänka pengar till löner liksom. Jag har betalat in några tusenlappar genom åren, men skulle inte göra det idag, då köper jag något av dom istället.
Jättetråkigt och sorgligt att det inte blev något annat än Dans och Magnus heltidsersättningar. Det hade kunnat bli mycket bättre.
Hur hade du tånkt att det skulle gå till?
Framförallt efter Dans karaktärsmord av Jonas, så lär vi inte se dem två i samma rum. Det var Jonas som bar hela programmet. I en omröstning om vilken konstellation som lyssnarna tyckte bäst om, så fick Jonas ensam fler röster än hela trion tillsammans.
På den tiden la de dessutom lite tid och energi på sändningarna. Det fanns jinglar och en riktigt bra introlåt. Nu är det bara en timme skype-samtal i veckan som de-railar i en massa gubbhumor och sen är "tyvärr tiden slut för den här veckan och vi hann inte ta upp (insert 5 av 7 ämnen)".