Citat:
Ursprungligen postat av
Antagonist88
Baronens intetsägande svar till Nordfront tolkar jag inte annat än att han ger Dan och Magnus rätt fast att han tycker att de hade varit schysstare om dom hade hymlat om saken istället för att dra bladet från munnen och att det inte är deras ensak att han sviker sin kollega för ett fnask. Patetisk läsning!
Men ärligt talat. Är alla i den sk rörelsen så här jävla iq-befriare?
Dwt är klart att han ger dem rätt i att han fick kicken pga affären. Ytterst få tycker att det är konstigt.
Dwt konstiga är sättet det skedde på. Karaktärsmordet. Vidare avslöjar han ju också att det har bråkats internt tidigare. Hur var det med transparensen då?
Alla som kan läsa lite mellan raderna ser att karaktärsmordet utfördes av den jävla fittan Dan pga gammalt groll.