• 1
  • 2
2012-03-30, 15:26
Medlem
MrKerifs avatar
Foliehatt?
Citera
2012-04-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaptopMothafucka
Nevermind.
Det finns alltid en "utväg". Titta på www.kab.tv/rus - det är kanske något som hjälper dig att hitta den.
Citera
2012-04-01, 19:04
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irit
Det finns alltid en "utväg". Titta på www.kab.tv/rus - det är kanske något som hjälper dig att hitta den.

Så sluddrig. Förstår inte vad du försöker få fram?
Citera
2012-04-01, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ellaaa
Jag är en person som i grund och botten alltid ifrågasätter. Allt. Jag växte upp i en kristen familj men insåg så fort jag började tänka själv att jag inte trodde på det. Efter det har det bara fortsatt. Jag tror inte på något jävla ting, jag tror inte på könsroller, religioner, kategoriseringen av sexualitet, ingenting.

Grejen är jag att blir så sjukt ledsen och deprimerad när jag märker att jag är typ den enda i hela världen som tänker såhär, som ifrågasätter och kritiserar saker och ting från grund och botten. Alla i min omgivning verkar så himla nöjda i de roller som samhället ger dem och köper varje jädra paket som hamnar framför dem, paket som är skapat av människor! Hur de ska vara, se ut, tycka, tänka... Själv skapar jag hellre mina egna "paket" än att köpa det någon annan skapat. "Passa in". Men nu börjar jag seriöst fundera på om jag är helt jävla sjuk i huvudet. Blir bara ledsen av att träffa andra när jag känner att ingen annan kan se objektivt på världen. För mig känns det som att alla i min omgivning är hjärntvättade robotar, och jag undrar om det finns några "riktiga" människor eller om det bara är jag som är knäpp.

Nej, du är inte ensam, men vi verkliga individualister är en liten, liten minoritet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in