• 1
  • 2
2012-03-27, 18:04
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-03-27, 19:16
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Testa och massera varan sedan låt henne att suga av dig och massera mer fingrerna och så.
Citera
2012-03-30, 11:57
Medlem
Jag har också lite svårt att komma, speciellt när jag är bakfull eller liknande. Jag tror jag har svårt för mina sexintressen är rätt vrickade, likt min personlighet. Jag gillar när det blir sjukt och annat konstigt. Inget bajs/kissporr eller nån sån skit, men tycker det är jävligt hett när saker och ting går till konstigt. Älskar sex in public eller att ha sex med någon som har ett förhållande.

har alltså väldiga problem att komma om jag abra hittat någon på krogen, drar hem, kör nått tråkigt svensson sex... funkar aldrig.

Jag brukar tänka på andra tjejer, något som jag tänder på är tanken av att ha sex med någon olämplig, typ barndomsväns syster eller mitt ex's bästa vän. Försök komma på vad du verkligen går igång på.

Har för några år sen läst om att det i många fall kan handla om att man kanske inte är helt hetero. detta betyder inte att du kan bli kär i en kille, men du kan vara attraherad av tex en penis eller muskelaturen hos en kille. Detta är inget jag själv är, men vet att det i många fall ä anledningen till dessa problem. Tanken är då att du skall exprimentera dig fram så du kan tnäka på den händelsen när du har svårt att komma.

Jag brukar tänka på ett sex som jag hade utomlands på hotellet med min flickväns rumskramat som precis blivit tillsammans med min rumskamrat. Sjukt hett, finns inget som gör mig så kåt som den tanken )

hoppas detta hjälper dig.

jag är 21, blev av med oskulden när jag var 14. Haft flickvän i 3 år, legat med ungefär 25 tjejer.
Citera
2012-03-30, 15:12
Medlem
Steff83s avatar
Ge fan i att runka...och bli lite egoistisk, och fokusera på din egen njutning...Strunt i vad hon känner.
Senast redigerad av Steff83 2012-03-30 kl. 15:16.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in