2012-03-24, 13:28
Medlem
Min vän har nyligen blivit mycket deprimerad då han aldrig får ligga längre...

Det hela började när han rakade av sig håret :O Alltså, jag tycker han är jätte-söt men tjejerna tar avstånd och parningsläten som "kom suga" och "kom ligga" funkar inte längre...

Vad ska han göra för att allt ska bli som förr igen?
Finns det något jag kan hjälpa honom med? Vill att min vän ska bli som den bock han en gång i tiden var!

xxx

lepump
Citera
2012-03-24, 13:31
Medlem
Herr.Bondes avatar
Om du nu tycker han är så söt så ligg med han själv då.
Citera
2012-03-24, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Bonde
Om du nu tycker han är så söt så ligg med han själv då.

Jag har övervägt saken, men tror våran vänskap skulle förstöras då! Men det var ett bra förslag...
Citera
2012-03-24, 13:35
Medlem
Ireqoms avatar
Jag håller med ovanstående. Vad är problemet?

Ta med dig ett par brudar och lite öl och åk hem till grabben så han får tröst knulla sig lite.
Citera
2012-03-24, 13:35
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUMPANU
Min vän har nyligen blivit mycket deprimerad då han aldrig får ligga längre...

Det hela började när han rakade av sig håret :O Alltså, jag tycker han är jätte-söt men tjejerna tar avstånd och parningsläten som "kom suga" och "kom ligga" funkar inte längre...

Vad ska han göra för att allt ska bli som förr igen?
Finns det något jag kan hjälpa honom med? Vill att min vän ska bli som den bock han en gång i tiden var!

xxx

lepump

Om det hela började med att han rakade av sig håret så får han väl skaffa en peruk tills det växer fram igen, eller så får han avstå från sex tills dess att det växt fram (tar inte så lång tid)

Sen kan man ju fråga sig vad det är för tjejer han försöker få om dom går igång på "kom suga" och till på detta så verkar dom bara bry sig om hans hår.

Men som det blev sagt innan, knulla du honom... då hjälper du ju honom under hans tid när håret växer fram
Citera
2012-03-24, 13:36
Medlem
BenAsslicks avatar
Ge en brud en röding för att ligga med han, problem solved.
Citera
2012-03-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ireqom
Jag håller med ovanstående. Vad är problemet?

Ta med dig ett par brudar och lite öl och åk hem till grabben så han får tröst knulla sig lite.

Då vet jag vad jag gör ikväll!
Citera
2012-03-24, 13:44
Medlem
Ireqoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUMPANU
Då vet jag vad jag gör ikväll!

Så där ja! En mycket god vän som hjälper en vän i nöd! Det behöver ju inte vara några 10or han ligger med, dra dit några 4or så han får nått iaf.
Citera
2012-03-24, 13:49
Medlem
Herrtrosas avatar
Att raka av sig håret är ingenting man bara leker med. Man ska bära upp ett kalt huvud med pondus också, lite grann som om man äger gatan man går på. Eftersom att han nu ses som "söt" så har han gjort ett fatalt snedsteg i att raka av sig håret. Ligg inte med honom. Låt honom skämmas istället.
Citera
2012-03-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ireqom
Så där ja! En mycket god vän som hjälper en vän i nöd! Det behöver ju inte vara några 10or han ligger med, dra dit några 4or så han får nått iaf.

Ska ta en tur i Stockholms slum och fiska upp några fula 16 åringar han kan få ligga med....
Citera
2012-03-24, 13:55
Medlem
Du pratar ju inte om någon vän, du pratar ju om dig själv! Du och din lillemann, se bara på zohan det är busken som räknas, nu vart det skit när du skulle raka dig och Lilleman står ensam på kalhygget.
Citera
2012-03-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Du pratar ju inte om någon vän, du pratar ju om dig själv! Du och din lillemann, se bara på zohan det är busken som räknas, nu vart det skit när du skulle raka dig och Lilleman står ensam på kalhygget.

HAHAHA! Du gjorde min dag! Du kanske kan liga med min vän?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in